Κεντρική Μακεδονία

Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας χρηματοδοτεί μέσω του ΕΣΠΑ την αναβάθμιση του δικτύου ύδρευσης του Δήμου Βόλβης
Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας αναβαθμίζει τις εγκαταστάσεις υδροδότησης του Δήμου Βόλβης, με χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ, έπειτα από την υπογραφή της σχετικής απόφασης από την Περιφερειάρχη, Αθηνά Αηδονά. Το έργο «Προμήθεια