ΕΡΤ3

Θεσσαλονίκη: Απολογείται η 29χρονη που μαχαίρωσε τον σύντροφό της στην Άνω Πόλη
Στα δικαστήρια Θεσσαλονίκης βρέθηκε σήμερα η 29χρονη που μαχαίρωσε προ ημερών το σύντροφό της, σε περιοχή της Άνω Πόλης. Η γυναίκα βρίσκεται, αυτή την ώρα ενώπιον του 7ου τακτικού ανακριτή και δίνει εξηγήσεις για το περιστατικό