Ημερίδα με θέμα «Καινοτόμες μέθοδοι απογαλακτισμού των ΜΕΘ» πραγματοποιείται από τη Β΄ Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Γενικού Νοσοκομείου «Γεώργιος Παπανικολάου» το Σάββατο 27 Ιουνίου με ώρα έναρξης στις 11π.μ.
Με αφορμή
Εργαστήριο με τη συμμετοχή 14 ενώσεων καταναλωτών από 11 ευρωπαϊκές χώρες (Ρουμανία, Ιταλία, Ισπανία, Βέλγιο, Λιθουανία, Ελλάδα, Βουλγαρία, Λετονία, Σλοβενία, Πορτογαλία) πραγματοποιήθηκε στη Ρώμη, με αντικείμενο το μέλλον