ΕΥΖΩΙΑ

Θεσσαλονίκη: Ημερίδα με θέμα «Καινοτόμες μέθοδοι απογαλακτισμού των ΜΕΘ»
Ημερίδα με θέμα «Καινοτόμες μέθοδοι απογαλακτισμού των ΜΕΘ» πραγματοποιείται από τη Β΄ Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Γενικού Νοσοκομείου «Γεώργιος Παπανικολάου» το Σάββατο 27 Ιουνίου με ώρα έναρξης στις 11π.μ. Με αφορμή