Εργαστήριο με τη συμμετοχή 14 ενώσεων καταναλωτών από 11 ευρωπαϊκές χώρες (Ρουμανία, Ιταλία, Ισπανία, Βέλγιο, Λιθουανία, Ελλάδα, Βουλγαρία, Λετονία, Σλοβενία, Πορτογαλία) πραγματοποιήθηκε στη Ρώμη, με αντικείμενο το μέλλον της βιολογικής γεωργίας και κατανάλωσης στην Ευρώπη. Από την Ελλάδα συμμετείχε η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών