Σημαντική αλλαγή στον τρόπο είσπραξης των δημοτικών τελών προανήγγειλε στη Βουλή ο υπουργός Εσωτερικών, Θόδωρος Λιβάνιος, κατά την ψήφιση του νέου Κώδικα Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Όπως ανακοίνωσε, από 1η Ιανουαρίου 2028 τα δημοτικά τέλη θα πάψουν να εισπράττονται μέσω των λογαριασμών ρεύματος και θα αποσυνδεθούν πλήρως από τη ΔΕΗ
Πολιτική
Οι πολιτικές εξελίξεις μόλις συμβούν με όλες τις δράσεις και αντιδράσεις