Ο υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ Μάρκο Ρούμπιο δεσμεύτηκε την Τετάρτη (24/06) ότι η Ουάσιγκτον, στις δοσοληψίες της με το Ιράν, δεν θα κάνει τίποτα που να υπονομεύει την ασφάλεια των συμμάχων της στον Κόλπο.
«Θα είμαστε απόλυτα ευθυγραμμισμένοι με τους εταίρους μας στον Κόλπο» είπε στους δημοσιογράφους, προτού αναχωρήσει από το Κουβέιτ
ΔΙΕΘΝΗ
Ειδήσεις, αναλύσεις και συνεχής ενημέρωση για ό,τι συμβαίνει στον κόσμο