Πώς διαμορφώνονται οι αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών μετά την εισβολή στην Ουκρανία

Όπως φαίνεται από τα πρώτα στοιχεία, μετά την εισβολή στην Ουκρανία οι επιχειρήσεις προχωρούν σε μειώσεις της ποσότητας και σε μικρότερες συσκευασίες με τις τιμές να παραμένουν στα ίδια επίπεδα.

Ένα ενδιαφέρον στατιστικό είναι ότι το 79% των καταναλωτών επιλέγει περισσότερο τις προσφορές, ενώ το 60% έχει μειώσει την κατανάλωση του ρεύματος.

Infographic: Πάνος Κωνσταντόπουλος

Πώς διαμορφώνονται οι αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών μετά την εισβολή στην Ουκρανία

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος