Βραβεία στο χιούμορ, στην ευαισθησία και στις ανθρώπινες ιστορίες από τις «Νύχτες Πρεμιέρας»

Η τελετή λήξης του 26ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας Νύχτες Πρεμιέρας ολοκληρώθηκε, στην Αίγλη Ζαππείου, με την απονομή των βραβείων στα τρία Διαγωνιστικά τμήματα και με την πανελλήνια πρεμιέρα της ταινίας του Κρίστιαν Πέτζολντ, «Η Νύμφη του Νερού».

Βραβεία Διεθνούς Διαγωνιστικού Τμήματος

  • Η ταινία «Αυτό Δεν Είναι Ταφή, Είναι Ανάσταση»- του Λεμοχάνγκ Τζερεμάια Μοσέσε– κέρδισε το Βραβείο Χρυσή Αθηνά Καλύτερης Ταινίας.

Λίγα λόγια για την ταινία: Σε έναν ορεινό οικισμό του αφρικανικού Nότου, μια ηλικιωμένη χήρα, η οποία ζει ολομόναχη πλέον στον κόσμο, δίνει μέχρις εσχάτων μάχη προκειμένου να προστατέψει τη γενέτειρά της κόντρα στα σχέδια κατασκευής ενός φράγματος που θα οδηγήσει τον τόπο σε αφανισμό και τους κατοίκους σε ξεριζωμό. Η σύγκρουση του παλιού με το καινούργιο, η έννοια της ταυτότητας και της κοινότητας ως απαραίτητες «πυξίδες» σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο σύμπαν και η ανθρώπινη θέληση, ως δύναμη της φύσης, «χρωματίζουν» ένα ποιητικό φιλμ.

Τα λόγια της κριτικής επιτροπής: «Το βραβείο καλύτερης ταινίας απονέμεται σε μια εντυπωσιακή πρώτη μεγάλου μήκους ταινία που κατορθώνει να αποκαλύπτει το αόρατο και το ανείπωτο με ποιητική, πολιτική δύναμη. Μια υβριδική μορφή, που ίπταται εν τω μέσω μύθων και θρύλων, ονειρισμού και εθνογραφίας, εξερευνά δυαδικότητες όπως την πνευματική παράδοση έναντι της προόδου, του μοντερνισμού έναντι της φύσης, της αγροτικής κοινότητας έναντι της αστυφιλίας, της ζωής έναντι του θανάτου. Μια καθολικά ανθρώπινη ταινία βασισμένη σε ένα πεδίο που σπάνια κινηματογραφείται, με μια αξέχαστη τελική ερμηνεία από την ηθοποιό Mary Twala».

Βραβεία στο χιούμορ, στην ευαισθησία και στις ανθρώπινες ιστορίες από τις «Νύχτες Πρεμιέρας»
Φωτογραφία: www.aiff.gr
  • Για την ταινία «Gagarine», οι Φανί Λιατάρ και Ζερεμί Τρουί κέρδισαν το Βραβείο Σκηνοθεσίας της Πόλης των Αθηνών.

Λίγα λόγια για την ταινία: Ο νεαρός Γιούρι είναι αποφασισμένος να κάνει τα πάντα προκειμένου να αποτρέψει την κατεδάφιση της γενέτειράς του, ενός συγκροτήματος εργατικών κατοικιών το οποίο φέρει το όνομα του διάσημου Σοβιετικού κοσμοναύτη Γκαγκάριν. Αναμειγνύοντας τη μυθοπλασία με την πραγματικότητα, οι πρωτοεμφανιζόμενοι σκηνοθέτες εκτοξεύουν τη σκληρή καθημερινότητα των παρισινών προαστίων στη σφαίρα του μαγικού ρεαλισμού.

Τα λόγια της κριτικής επιτροπής: «Αυτό το τολμηρό ντεμπούτο από το γαλλικό δημιουργικό ντουέτο των Fanny Liatard και Jeremy Trouilh μας θυμίζει τον κινηματογράφο των θεαμάτων και πραγματικά κάνει την επίσκεψη στο σινεμά να αξίζει τον κόπο. Συνδυάζοντας την εκτεταμένη επιτόπια και αρχειακή έρευνα με δυνατές ερμηνείες από το νεαρό καστ και μια οπτική αποτύπωση γεμάτη φαντασία, οι σκηνοθέτες ενώνουν τον σοσιαλιστικό ρεαλισμό με την επιστημονική φαντασία. Στην συγκεκριμένη ταινία, ένα κτήριο μετατρέπεται σε διαστημόπλοιο που μεταφέρει τους εκτοπισμένους χαρακτήρες σε ένα ταξίδι προς αναζήτηση μιας νέας πατρίδας».

Βραβεία στο χιούμορ, στην ευαισθησία και στις ανθρώπινες ιστορίες από τις «Νύχτες Πρεμιέρας»
Φωτογραφία: www.aiff.gr
  • Η ταινία «Γιοσέπ» χάρισε στον Ζαν-Λουί Μιλεσί το Βραβείο Σενάριου του Φεστιβάλ.

Λίγα λόγια για την ταινία: 1939. Ο Ισπανικός εμφύλιος ολοκληρώνεται και 50.000 ηττημένοι των δημοκρατικών δυνάμεων στοιβάζονται και κακοποιούνται σε γαλλικά στρατόπεδα συγκέντρωσης. Σε αυτή την αντίξοη συγκυρία, μια φιλία ανθίζει αναπάντεχα μεταξύ ενός Γάλλου φρουρού και του Γιοσέπ, ενός Καταλανού αιχμαλώτου ο οποίος, μέσα από τα σκίτσα του, αποτυπώνει τα όσα φρικιαστικά συμβαίνουν εκεί. Ο κομίστας της Le Monde, μετά από μία δεκαετία σκληρής προετοιμασίας, μεταπηδά στο animation, σχεδιάζοντας ένα οπτικά συγκλονιστικό και συναισθηματικά γενναιόδωρο μάθημα αντίστασης και Ιστορίας, βασισμένο σε αληθινά γεγονότα από την ζωή του σπουδαίου καλλιτέχνη, αντιφασίστα και εραστή της Φρίντα Κάλο, Γιοσέπ Μπαρτολί.

Τα λόγια της κριτικής επιτροπής: «Πρόκειται για μια αξιοθαύμαστη χρήση κινουμένων σχεδίων για την εξιστόρηση μιας αμετανόητα ειλικρινούς και αναζωογονητικά περίπλοκης ιστορίας που τοποθετείται στο πρόσφατο παρελθόν. Η αφήγηση της ταινίας αντικατοπτρίζει τόσο την διαγενεακή δυναμική, όσο και μια στοχαστική προσέγγιση της ιστορίας που επιτρέπει στις ηθικές πεποιθήσεις και στις ταυτότητες να αλλάξουν τοποθέτηση. Μια βαθιά ανθρώπινη ταινία για την απανθρωπιά».

Βραβεία στο χιούμορ, στην ευαισθησία και στις ανθρώπινες ιστορίες από τις «Νύχτες Πρεμιέρας»
Φωτογραφία: www.aiff.gr
  • Ειδική Μνεία απονεμήθηκε από την Κριτική Επιτροπή στην ταινία «Φρονιμίτης» του Μινγκ Λιανγκ.

Λίγα λόγια για την ταινία: Δύο ετεροθαλή αδέλφια που προσπαθούν να βρουν την τύχη τους σε μια παραθαλάσσια περιοχή της Βόρειας Κίνας, ένα διφορούμενο ερωτικό τρίγωνο, ένας πονόδοντος, ένα μαγνητοφωνάκι ξεχασμένο σε λάθος σημείο τη σωστή στιγμή και ένας φόνος εμπνέουν ένα εντυπωσιακό ντεμπούτο του κινέζικου σινεμά.

Τα λόγια της κριτικής επιτροπής: «Η ταινία του Μινγκ Λιανγκ συνδυάζει δημιουργικά το θρίλερ με το κοινωνικό μελόδραμα. Σε μια Κίνα πριν από το 2000, μακριά από τα κλισέ, οι δυο χαρακτήρες επιβάλλουν ένα αποσπασματικό παιχνίδι μεταξύ ονείρου και πραγματικότητας».

Βραβεία στο χιούμορ, στην ευαισθησία και στις ανθρώπινες ιστορίες από τις «Νύχτες Πρεμιέρας»
Φωτογραφία: www.aiff.gr
  • Το Βραβείο Κοινού Fischer απονεμήθηκε στην ταινία του Ορέλ, «Γιοσέπ».

Οι «Νύχτες Πρεμιέρας» εγκαινίασαν φέτος  το Βραβείο EUROPA FILM FESTIVALS του Δικτύου Ευρωπαϊκών Φεστιβάλ, το οποίο δόθηκε στην ταινία «Αυτό Δεν Είναι Ταφή, Είναι Ανάσταση», του Λεμοχάνγκ Τζερεμάια Μοσέσε.

Η κριτική επιτροπή του Διεθνούς Διαγωνιστικού Τμήματος για το 26ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας Νύχτες Πρεμιέρας αποτελείτο από τους:

Μισέλ Δημόπουλο, Κριτικό Κινηματογράφου και Διοργανωτή Εκδηλώσεων (Πρόεδρο)

Όλια Βερροιοπούλου, Κινηματογραφική Επιμελήτρια

Πάμελα Χάτσινσον, Κριτικό και Ιστορικό Κινηματογράφου

Αναστασία Λουκοβνίκοβα, Δημιουργό ταινιών Μικρού Μήκους και Κινηματογραφική Ερευνήτρια

Χρήστο Στέργιογλου, Ηθοποιό

Βραβεία Διεθνούς Διαγωνιστικού Ντοκιμαντέρ

  • Η ταινία «Ο Μικρός Σαμεντί» της Παλόμα Σέρμον-Ντάι κέδρισε το Βραβείο Χρυσή Αθηνά Καλύτερου Ντοκιμαντέρ.

Λίγα λόγια για την ταινία: Αυτή είναι η ιστορία των μικρών θριάμβων και των αναπόφευκτων ηττών του Νταμιάν Σαμεντί, ενός 43χρονου τοξικομανή που ζει με την μητέρα του στην καρδιά ενός μικρού χωριού της Βαλλονίας. Διανύοντας καθημερινά την απόσταση μεταξύ ευφορίας και απόλυτου κενού, ο «μικρός» Σαμεντί παλεύει να επανέλθει στις ράγες της κανονικότητας, καθώς η κάμερα της αδελφής του καταγράφει κάθε «στροφή» του εθισμού του, κάθε στιγμή που η μητέρα τους τού εξασφαλίζει τον χώρο και τον χρόνο για να συνεχίσει να ονειρεύεται.

Τα λόγια της κριτικής επιτροπής: «Μια σκηνοθέτιδα που είναι σε επαφή με την κινηματογραφική της γλώσσα, χρησιμοποιεί την τρυφερότητα του φακού της για να μας αφηγηθεί μια ιστορία με ζεστασιά, χιούμορ και στυλιστικό σφρίγος, προσφέροντας μια τολμηρή οπτική για τον εθισμό και την σημασία της οικογένειας μέσα από μια έντιμη και μετρημένη ματιά».

Βραβεία στο χιούμορ, στην ευαισθησία και στις ανθρώπινες ιστορίες από τις «Νύχτες Πρεμιέρας»
Φωτογραφία: www.aiff.gr
  • Στην ταινία «Με Έναν Ψίθυρο», των Πατρίσια Πέρεζ Φερνάντεζ και Χάιντι Χασάν, απονεμήθηκε από την κριτική επιτροπή Ειδική Μνεία.

Λίγα λόγια για την ταινία: Δύο κολλητές φίλες γυρίζουν μαζί ταινίες στην Κούβα. Η μία αρπάζει την ευκαιρία και δραπετεύει μόνιμα στην Ευρώπη, αφήνοντας την άλλη πίσω. Η σχέση τους θα συνεχιστεί μέσω μιας βίντεο αλληλογραφίας η οποία θα καταφέρει «με έναν ψίθυρο» να συλλάβει το πένθος του εκπατρισμού, τις νευραλγικές πτυχές της γυναικείας ιδιοσυγκρασίας, τις ρίζες μιας βαθιάς φιλίας και το πάθος για την ελευθερία.

Τα λόγια της κριτικής επιτροπής: Πρόκειται για «μια συγκινητική και ποιητική ταινία συνεργασίας που ξεπερνά χωρικά και χρονικά σύνορα και συνδέει το προσωπικό με το πολιτικό σε ένα αριστουργηματικό μοντάζ, παραμένοντας ταυτόχρονα ένας εσωτερικός στοχασμός σχετικά με την εξορία και την γυναικεία εμπειρία στην ζωή και τον κινηματογράφο».

Βραβεία στο χιούμορ, στην ευαισθησία και στις ανθρώπινες ιστορίες από τις «Νύχτες Πρεμιέρας»
Φωτογραφία: www.aiff.gr

Η κριτική επιτροπή του Διεθνούς Διαγωνιστικού Ντοκιμαντέρ αποτελείτο από τους:

Μανί Μπεντσελά, Δημιουργό Ταινιών και Φωτορεπόρτερ (Πρόεδρο)

Κωνσταντινο Αϊβαλιώτη, Διευθυντή Ethnofest

Ρέα Αποστολίδου, Παραγωγό

Ροχσάρε Γκάεμ Μαγκάμι, Δημιουργό Ντοκιμαντέρ

Κλόϊ Τρέϊνερ, Διευθύντρια Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Open City

 

Βραβεία Διαγωνιστικού Τμήματος Ελληνικών Ταινιών Μικρού Μήκους

  • Η ταινία «Το Τέλος του Πόνου (Μία Πρόταση)» -της Ζακλίν Λέντζου– κέρδισε το Βραβείο Χρυσή Αθηνά Καλύτερης Ταινίας.

Σύντομη περιγραφή: Η Σοφία τρέχει πανικόβλητη – πάλι. Το Σύμπαν αποφασίζει να της μιλήσει για πρώτη φορά. Μια πλανητική συμφωνία για τον Άρη, όπου οι άνθρωποι ονειρεύονται χωρίς να κοιμούνται και τα ακόντια δεν τραυματίζουν.

Τα λόγια της κριτικής επιτροπής: Η ταινία βραβεύτηκε «για τη δυνατή ιδέα, την πρωτοτυπία και την ολοκληρωμένη οπτικοακουστική της σύνθεση, για έναν λόγο φιλοσοφικό με αίσθηση του αυτοσαρκασμού, και την ευρηματική σχέση αρθρωμένου και γραπτού λόγου. Για μια πορεία που, ξεκινώντας από το βίωμα της κατάθλιψης, ανοίγεται σε ένα παράθυρο ειρωνικής ουτοπίας».

Το συγκεκριμένο βραβείο του Φεστιβάλ «Νύχτες Πρεμιέρας» συνοδεύεται από χρηματικό έπαθλο 2.000 ευρώ, με την ευγενική υποστήριξη του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου.

Βραβεία στο χιούμορ, στην ευαισθησία και στις ανθρώπινες ιστορίες από τις «Νύχτες Πρεμιέρας»
Φωτογραφία: www.aiff.gr
  • Η ταινία «Goads» -της Ίριδας Μπαγλανέα– απέσπασε το Ειδικό Βραβείο της Επιτροπής Αργυρή Αθηνά.

Σύντομη περιγραφή: Η Ηρα θυμήθηκε αυτό το φως. Ήταν εκείνο που προσπαθούσε να τρυπήσει το σκοτάδι, γλιστρώντας ανάμεσα στο παράθυρο και την κουρτίνα. Ήταν σαν κάτι να της ψιθύριζε στο αυτί, βγάζοντας έναν ήχο που δεν είχε ξανακούσει. Ακόμα δε φανταζόταν ότι μία μέρα θα έπρεπε να σταθεί απέναντί του.

Η κριτική επιτροπή έδωσε στην ταινία το βραβείο «για μια ματιά που συνδυάζει το καθημερινό με το μεταφυσικό, και την οικειότητα με την ανοικειότητα, από την οπτική γωνία των παιδιών που ανακαλύπτουν τη θνητότητα μαζί με τη σκληρότητα του κόσμου των ενηλίκων. Για ένα σκοτεινό και αποκαλυπτικό βλέμμα στην κόλαση της παιδικής ηλικίας».

Το βραβείο συνοδεύεται από χρηματικό έπαθλο 1.000 ευρώ, με την ευγενική υποστήριξη του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου.

Βραβεία στο χιούμορ, στην ευαισθησία και στις ανθρώπινες ιστορίες από τις «Νύχτες Πρεμιέρας»
Φωτογραφία: www.aiff.gr
  • Το Βραβείο Καλύτερης Σκηνοθεσίας κέρδισε η Θέλγια Πετράκη για την ταινία «Bella».

Λίγα λόγια για την ταινία: Ελλάδα 1986-1987, λίγο πριν την πτώση του υπαρκτού σοσιαλισμού, λίγο πριν το τέλος του ψυχρού πολέμου. Στα μάτια της Άνθης η χώρα αλλάζει, ο κόσμος αλλάζει και μαζί τους ο Χρήστος μοιάζει να αλλάζει κι αυτός.

Τα λόγια της κριτικής επιτροπής: Το βραβείο σκηνοθεσίας δόθηκε στην ταινία «για τη διεισδυτική και αυθεντική ανάδειξη του τέλους μιας εποχής που εσωτερικεύεται απόλυτα και εναρμονίζεται με τον ψυχισμό της πρωταγωνίστριας. Για την φιλοσοφική, συνειρμική, συνθετική γραφή της και την εξαιρετική ισορροπία ανάμεσα σε ντοκιμαντέρ και ταινία μυθοπλασίας».

Το βραβείο συνοδεύεται από χρηματικό έπαθλο 1.000 ευρώ.

Βραβεία στο χιούμορ, στην ευαισθησία και στις ανθρώπινες ιστορίες από τις «Νύχτες Πρεμιέρας»
Φωτογραφία: www.aiff.gr

Ο Χάρης Ραφτογιάννης τιμήθηκε με το Βραβείο Καλύτερου Σεναρίου του Φεστιβάλ, για την ταινία ο «Πρώτος Έρωτας».

Λίγα λόγια για την ταινία: Δυο μοναχικοί άνθρωποι συναντιούνται για πρώτη φορά. Τα σκυλιά τους επικοινωνούν. Ίσως και οι ίδιοι.

Τα λόγια της κριτικής επιτροπής: Η ταινία βραβεύτηκε «για τον κυνισμό όσων λέγονται και την τρυφερότητα όσων υπονοούνται, για την ειλικρίνεια και την πρωτοτυπία του διαλόγου, αλλά και το γλυκόπικρο, εξ ου και βαθιά ανθρώπινο χιούμορ».

Το βραβείο συνοδεύεται από έπαθλο 1.000 ευρώ.

Βραβεία στο χιούμορ, στην ευαισθησία και στις ανθρώπινες ιστορίες από τις «Νύχτες Πρεμιέρας»
Φωτογραφία: www.aiff.gr

Το Βραβείο Καλύτερης Ανδρικής Ερμηνείας κέρδισε ο Παύλος Ιορδανόπουλος, για τη συμμετοχή του στην ταινία «Το Νόημα του Αυγούστου», του Μάνου Παπαδάκη.

Λίγα λόγια για την ταινία: Ο Αντρέας πρέπει να προσέχει το σπίτι και το σκύλο του αφεντικού. Το σκυλί είναι άγριο. Το σπίτι πολυτελές. Οι συνάδελφοι από το εργοστάσιο ζηλεύουν. Ο Γείτονας παραδίπλα παραμονεύει. Το σκυλί λέγεται Λέμπεν. Το σκυλί έχει τα δικά του σχέδια.

Τα λόγια της κριτικής επιτροπής: Το βραβείο απονέμεται στον ηθοποιό της ταινίας «για την στοχευμένη και με βάθος ενστίκτου ερμηνεία του και για την απόδοση του ήρωά του με ετοιμότητα και αλήθεια».

Βραβεία στο χιούμορ, στην ευαισθησία και στις ανθρώπινες ιστορίες από τις «Νύχτες Πρεμιέρας»
Φωτογραφία: www.aiff.gr

Το Βραβείο Καλύτερης Γυναικείας Ερμηνείας κέρδισε η Έλενα Τοπαλίδου για τη συμμετοχή της στην ταινία «Bella», της Θέλγιας Πετράκη.

Τα λόγια της κριτικής επιτροπής: «Αγγίζοντας όλες τις πτυχές της ηρωίδας της με έναν δωρικό όσο και τρυφερό τρόπο, η ηθοποιός της ταινίας αναδεικνύει μαζί με το γήινο και συγκινητικό voice over μια δυνατή ερμηνεία για την απελπισία όσων έχουν κάτι να πουν, νιώθουν πολλά, και έχουν μάθει να σιωπούν».

Βραβεία στο χιούμορ, στην ευαισθησία και στις ανθρώπινες ιστορίες από τις «Νύχτες Πρεμιέρας»
Φωτογραφία: www.aiff.gr

Στις Σάντρα Αμπουλγκανάμ και Ναταλία Σουιφτ δόθηκε από την κριτική επιτροπή του Φεστιβάλ Ειδική Μνεία, για την ερμηνεία τους στην ταινία «Οταν Γελάω, Κλείνουν τα Μάτια μου», του Ντάνιελ Μπόλντα.

Λίγα λόγια για την ταινία: Ένα έφηβο κορίτσι πιστεύει ότι δεν βλέπει ποτέ όνειρα, η πως απλώς δεν τα θυμάται. Στη διάρκεια όμως μιας μέρας μόνοι-στο-σπίτι, ο χρόνος θα περάσει σαν σε όνειρο. Κι όταν ανοίξει τα μάτια της, θα συνειδητοποιήσει πως η πραγματικότητά της, έξω απ’ τον άδειο κόσμο των ονείρων της, είναι ένας κόσμος πολύ ομορφότερος από όσο πίστευε.

Τα λόγια της κριτικής επιτροπής: Η Ειδική Μνεία Δίνεται στις ηθοποιούς της ταινίας «για την ζωντάνια, το κέφι και τη γοητευτική φυσικότητα της ερμηνείας τους».

Βραβεία στο χιούμορ, στην ευαισθησία και στις ανθρώπινες ιστορίες από τις «Νύχτες Πρεμιέρας»
Φωτογραφία: www.aiff.gr

Ειδική Μνεία δόθηκε στον Κωστή Κορωναίο, για τη συμμετοχή του στην ταινία «Πρώτος Έρωτας» του, Χάρη Ραφτογιάννη. Μιλώντας για την ερμηνεία του, η κριτική επιτροπή αναφέρθηκε  «στην ευαισθησία, το κρυφό χιούμορ και την εσωτερικότητα με την οποία (ο ηθοποιός της ταινίας) ερμήνευσε τη μοναχικότητα και την ανάγκη για επικοινωνία».

Βραβεία στο χιούμορ, στην ευαισθησία και στις ανθρώπινες ιστορίες από τις «Νύχτες Πρεμιέρας»
Φωτογραφία: www.aiff.gr

Ειδική Μνεια δόθηκε στον Γιάννη Καραμπάτσο για την Διεύθυνση Φωτογραφίας στην ταινία «Mare Nostrum», του Δημήτρη Αναγνώστου.

Η υπόθεση της ταινίας: 1863. Σε μια παραλία, ένα τσούρμο περιηγητών βρίσκεται σε αναζήτηση της Αρκαδίας και των αρχαίων ερειπίων, σύμβολα μιας αναδυόμενης ελληνικής και ευρωπαϊκής «ταυτότητας». Έναν αιώνα και κάτι μετά, στην ίδια αχανή και έρημη ακτή, ένας νεκρός άνθρωπος κείτεται καταγής.

Τα λόγια της κριτικής επιτροπής: Το βραβείο δίνεται «για την ασπρόμαυρη φωτογραφία που εξεικονίζει ποιητικά την υπνοβατική αναζήτηση μιας ευρωπαϊκής ταυτότητας μεταξύ του χθες και του σήμερα».

Βραβεία στο χιούμορ, στην ευαισθησία και στις ανθρώπινες ιστορίες από τις «Νύχτες Πρεμιέρας»
Φωτογραφία: www.aiff.gr

Η κριτική επιτροπή του Διαγωνιστικού Τμήματος Ελληνικών Ταινιών Μικρού Μήκους του 26ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας Νύχτες Πρεμιέρας αποτελείτο από τους:

Αντουανέττα Αγγελίδη, Σκηνοθέτιδα (Πρόεδρο)

Άκη Γουρζουλίδη, Υπεύθυνο Διανομής Ρόλων

Γεράσιμο Ευαγγελάτο, Στιχουργό, Μεταφραστή και Συγγραφέα

Σοφία Μιχαηλίδου, Επιμελήτρια Πολιτιστικών Προγραμμάτων

Αγγελική Παπούλια, Ηθοποιό

Σημειώνεται ότι το Διεθνές κινηματογραφικό Φεστιβάλ «Νύχτες Πρεμιέρας», πλήρως προσαρμοσμένο στις νέες συνθήκες (που επιβάλλονται από την πανδημία του κορονοϊού)  συνεχίζεται με προβολές ταινιών σε ψηφιακή πλατφόρμα, καθώς και με 5 ακόμη προβολές στους κινηματογράφους ΑΙΓΛΗ και ΤΑΙΝΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ , σήμερα Δευτέρα και αύριο Τρίτη (5 και 6 Οκτωβρίου).


Πηγή: www.aiff.gr

Φωτογραφίες: www.aiff.gr

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος