Κ. Μητσοτάκης: Η αναβάθμιση της ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης των πολιτών είναι κοινωνική πολιτική (video)

Τα θερμά του συγχαρητήρια στις ηγεσίες των υπουργείων Εργασίας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης για το έργο που έφεραν εις πέρας, έδωσε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στην εκδήλωση του υπουργείου Εργασίας για την αναβάθμιση της ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης των πολιτών, από τις υπηρεσίες και τους φορείς Κοινωνικής Ασφάλισης και Απασχόλησης.

Σκεφτόμουν ότι ο ορισμός της προόδου είναι σχετικά απλός: πρόοδος είναι να μην συμβιβάζεσαι με τη λογική ότι τίποτε δεν μπορεί να αλλάξει, τόνισε ο κ. Μητσοτάκης και πρόσθεσε: Τα είπε όλα η συμπολίτης μας, που μπορεί με την άνεση και την ασφάλεια του σπιτιού με έναν ειδικό τού οργανισμού να διεκπεραιώνει τα αιτήματα της. Τίποτε δεν ήταν αυτονόητο, εργάστηκαν εκατοντάδες άνθρωποι και το έργο αυτό έχει πολύ μεγάλο βαθμό πολυπλοκότητας. Το 1555 δεν είναι ένα απλό call center. θα ήθελα να καλέσω τους πολίτες να κάνουν μεγαλύτερη χρήση του 1555. Αυτό αυξάνει τον πήχη των απαιτήσεων των πολιτών, καθώς το 1555 θα γίνεται ακόμη πιο γνωστό. Να συνεχιστεί και στο μέλλον αυτή η ιστορία επιτυχίας. Και είναι σπουδαίο για μια δημόσια υπηρεσία να βραβεύεται ως call center της χρονιάς. Αλλάζουμε το κράτος χρησιμοποιώντας την τεχνολογία ως εργαλείο και όχι ως αυτοσκοπό.

Και συνέχισε ο πρωθυπουργός: Με αυτόν τον τρόπο χτίζονται οι σχέσεις εμπιστοσύνης, και με αυτόν τον τρόπο μπορεί να ριζώσει η δημοκρατία μας. Θεωρώ σημαντικό τον θεσμό του πιστοποιημένου δικηγόρου και λογιστή. Ένα ακομμάτιστο κράτος βλέπει όλους τους πολίτες με την ίδια ματιά, ωστόσο, οφείλει να κοιτά με προσοχή αυτούς που έχουν περισσότερη ανάγκη. Οι πιο αδύναμοι είναι τα θύματα της γραφειοκρατίας και της αδιαφάνειας. Θα συνεχίσουμε με την ίδια ζέση στην ίδια κατεύθυνση. Φανταστείτε ένα 1555 για όλο το Κράτος. Η προσπάθεια εκσυγχρονισμού του κράτους δεν σταματά για να κάνουμε πράξη το σύνθημα πως η εξυπηρέτηση είναι πράγματι κοινωνική πολιτική.

Περισσότερες από 200 ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΕΦΚΑ, του ΟΑΕΔ (ΔΥΠΑ), του ΟΠΕΚΑ και του Υπουργείου Εργασίας, μέσω των οποίων εργαζόμενοι, άνεργοι, συνταξιούχοι και αγρότες έχουν ολοκληρώσει 260 εκατομμύρια ηλεκτρονικές συναλλαγές τα τελευταία 2,5 χρόνια, είναι η νέα πραγματικότητα στην εξυπηρέτηση των πολιτών που μέχρι πρότινος ήταν αντιμέτωποι με το χάος των κατεβασμένων τηλεφώνων, τις ατελείωτες ουρές και την ταλαιπωρία υπογραμμίζουν από την κυβέρνηση.

«Μας έλεγαν προεκλογικά οι πολίτες “αλλάξτε το κράτος”, αυτό ακριβώς κάνουμε. Το κάνουμε στην πράξη και κάθε μέρα δουλεύουμε σε αυτή την κατεύθυνση, χρησιμοποιώντας την τεχνολογία ως εργαλείο όχι ως αυτοσκοπό. Πρώτα και πάνω από όλα είναι ο πολίτης, η εξυπηρέτησή του και ο απαραίτητος σεβασμός τον οποίο οφείλουμε να του δείξουμε», δήλωσε ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων όπου παρουσιάστηκαν αναλυτικά οι αναβαθμισμένες ψηφιακές υπηρεσίες που προσφέρονται πλέον στους πολίτες.

Στην εκδήλωση παρουσιάστηκε η λειτουργία του αριθμού 24ωρης δωρεάν εξυπηρέτησης 1555, για εργασιακά, ασφαλιστικά, συνταξιοδοτικά και κοινωνικά θέματα, ο οποίος έχει δεχτεί περισσότερες από 1,7 εκατομμύρια κλήσεις σε διάστημα μόλις οκτώ μηνών, ενώ σχεδόν το 99% των πολιτών που τον χρησιμοποίησαν έλαβαν απαντήσεις στα απλά ή σύνθετα ερωτήματα τους.

Παρουσιάστηκαν επίσης τα νεότερα κανάλια επικοινωνίας του κράτους με τον πολίτη, όπως οι υπηρεσίες myOAEDlive και myEFKAlive που προσφέρουν τη δυνατότητα εξ αποστάσεως εξυπηρέτησης μέσω βιντεοκλήσης (υπηρεσίες πολύτιμες ειδικά για ΑμΕΑ, κατοίκους απομακρυσμένων, ορεινών ή νησιωτικών περιοχών), ο νέος θεσμός των ηλεκτρονικών ραντεβού αλλά και οι καρποί της συνεργασίας του ΕΦΚΑ και του ΟΑΕΔ με τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών, μέσω των οποίων έχουν γίνει 2,5 εκατομμύρια συναλλαγές.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr

Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ