Τρίποντα από τους μαθητές των δημοτικών σχολείων της Ημαθίας σε εκδήλωση της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας

Παρών φώναξε και στην Ημαθία η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας συμμετέχοντας στη δράση «Τρίποντα στα Σχολεία», που πραγματοποιήθηκε στο Κλειστό Γυμναστήριο της Νάουσας με μαθητές των δημοτικών της πόλης.

Η δράση πραγματοποιήθηκε από την Ελληνική Ομοσπονδία Καλαθοσφαίρισης (ΕΟΚ), σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και την Αντιπεριφέρεια Ημαθίας. Απευθύνεται σε μαθητές και μαθήτριες που φοιτούν στο Δημοτικό και στοχεύει στο να φέρει τα παιδιά πιο κοντά στο μπάσκετ και τον αθλητισμό.

Πρόκειται για την τρίτη εκδήλωση που πραγματοποιείται από την Περιφέρεια στο πλαίσιο του «Τρίποντου στα Σχολεία», ενώ η δράση θα επεκταθεί και στις υπόλοιπες Περιφερειακές Ενότητες. Είχαν προηγηθεί εκδηλώσεις στο κέντρο της Θεσσαλονίκης και στην Άνω Ηλιοπούλη του δήμου Παύλου Μελά, στις οποίες παραβρέθηκε ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας.

Στην εκδήλωση της Νάουσας, στην οποία συμμετείχαν μαθητές και μαθήτριες της Νάουσας που φοιτούν στις  τάξεις Γ’ μέχρι και ΣΤ, παραβρέθηκε ο Αντιπεριφερειάρχης Ημαθίας Κώστας Καλαϊτζίδης, ο οποίος δήλωσε: «Ως Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και ως Αντιπεριφέρεια Ημαθίας είμαστε δίπλα στα παιδιά και στηρίζουμε δράσεις, όπως τα ‘Τρίποντα στα Σχολεία’. Δράσεις που φέρνουν τα παιδιά πιο κοντά στον αθλητισμό. Γιατί ο αθλητισμός είναι υγεία, είναι ζωή, είναι παιδεία. Προάγει την ευγενή άμιλλα, δυναμώνει την κοινωνική συνοχή, ενώνει. Πολλά μπράβο στην ΕΟΚ αλλά και τους μαθητές και τη μεγάλη και ζωηρή συμμετοχή τους».

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος