Στο 100% έχει φτάσει η ψηφιοποίηση μέσω τεχνολογιών GIS των υπηρεσιών ύδρευσης – αποχέτευσης στην ΕΥΑΘ, ενώ στο τελικό στάδιο βρίσκεται και η διασύνδεση με το σύνολο του τομέα εξυπηρέτησης πελατών. Ολοκληρώνεται, έτσι, σταδιακά η ψηφιακή μετάβαση της εταιρείας για την παροχή βέλτιστων αυτοματοποιημένων υπηρεσιών στον τομέα ύδρευσης – αποχέτευσης στη Θεσσαλονίκη.
Με τη χρήση των Γεωγραφικών Συστημάτων Πληροφοριών (GIS), για τα οποία η ΕΥΑΘ διαθέτει διεθνή αναγνώριση, η εταιρία έχει δημιουργήσει μια κεντρική ψηφιακή «αποθήκη» τεχνικών δεδομένων (data warehouse), η οποία αγκαλιάζει τα δίκτυα ύδρευσης και αποχέτευσης, τις εγκαταστάσεις τους, αλλά και όλη την τεχνική πληροφορία που υπήρχε διάσπαρτη -και επομένως αναξιοποίητη- εντός της εταιρίας. Από αυτήν την ψηφιακή βάση δεδομένων γίνεται και ο διαμοιρασμός της πληροφορίας στους υπαλλήλους για επιχειρησιακή, καθημερινή χρήση μέσω εξειδικευμένων εφαρμογών.
Για παράδειγμα, μέσα από το τάμπλετ ή το κινητό τους (φωτο) τα συνεργεία αποκατάστασης βλαβών έχουν τη δυνατότητα να γνωρίζουν άμεσα και με ακρίβεια πού εντοπίζεται η βλάβη, τι δίκτυο εμπλέκεται σε αυτήν, ποια συγκεκριμένα υλικά χρειάζονται, πού βρίσκονται αυτά κ.λπ. (σημειωτέον, η επισκευή του 98,4% των βλαβών στην ΕΥΑΘ γίνεται εντός της ημέρας). Αντιστοίχως, το Χημείο της ΕΥΑΘ έχει τη δυνατότητα να λαμβάνει καθημερινά δείγματα νερού με την ακριβή γεωγραφική κατανομή τους στην πόλη και σε συνάρτηση με την προέλευση του νερού σε κάθε σημείο δειγματοληψίας, κερδίζοντας έτσι σε αξιοπιστία, επιχειρησιακό χρόνο και παραγωγικότητα.
Με τη χρήση των Γεωγραφικών Συστημάτων Πληροφοριών η ΕΥΑΘ έχει πετύχει τη μείωση του χρόνου ανταπόκρισης για την αντιμετώπιση βλαβών στα δίκτυα ύδρευσης – αποχέτευσης, τη μείωση του επιχειρησιακού κόστους και τελικά τη βελτιστοποίηση των παρεχόμενων υπηρεσιών της. Παράλληλα επενδύει σε ανθρώπινο, κοινωνικό και περιβαλλοντικό κεφάλαιο, συνεισφέροντας στους υψηλούς στόχους ESG που έχει θέσει.
Με σκοπό τη μείωση του χρόνου διεκπεραίωσης αιτημάτων των πελατών της, η εταιρεία εστιάζει πλέον στην ολοκλήρωση της ψηφιοποίησης και του τομέα εξυπηρέτησης πελατών (είτε ηλεκτρονικά, μέσω του MyEyathPortal, είτε στα φυσικά σημεία εξυπηρέτησης). Στον τομέα αυτόν, οι υπηρεσίες GIS διασφαλίζουν την εγκυρότητα της γεωγραφικής θέσης του πελάτη ή της δηλωθείσας βλάβης (ηλεκτρονικά μέσω του MyEyathPortal ή με φυσικό τρόπο μέσω τηλεφωνικού κέντρου) και αυτοματοποιούν την ορθή γεωγραφική καταχώριση της εκάστοτε τοποθεσίας, με όλα τα οφέλη άμεσης ανταπόκρισης που αυτή συνεπάγεται.
Με τα συστήματα GIS η εταιρία υποστηρίζει καθημερινά και την προσομοίωση της λειτουργίας των δικτύων της σε υπολογιστικά μοντέλα, βελτιστοποιώντας τη διαχείρισή τους και αυξάνοντας την αποδοτικότητά τους. Επίσης, ελέγχει αυτόματα τον στόλο των οχημάτων της που συμμετέχουν ενεργά στις επιχειρησιακές λειτουργίες, διασυνδέοντας την κίνηση των οχημάτων με τη διαχείριση του δικτύου και των βλαβών σε πραγματικό χρόνο.
Η ΕΥΑΘ Α.Ε., επενδύοντας διαχρονικά στην καινοτομία και τις νέες τεχνολογίες, διαθέτει πλέον πολυετή τεχνογνωσία κι εμπειρία πρωτοπορώντας σε πανελλαδικό και διεθνές επίπεδο στα Γεωγραφικά Συστήματα Πληροφοριών (GIS). Μεταξύ άλλων, έχει βραβευτεί ανάμεσα σε 100.000 εταιρείες ανά τον κόσμο (SAG Award – ESRI UC 2015) και προβάλλεται ως best practice στον τομέα αυτόν σε διεθνή συνέδρια GIS για διαχείριση δικτύων.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος