Λογότυπο απέκτησε η παραδοσιακή αγορά του Βλάλη (Καπάνι)

Διαφορετική εικόνα θα συναντήσουν τις ημέρες των Χριστουγέννων οι επισκέπτες στην ιστορική αγορά Βλάλη, το γνωστό Καπάνι στη Θεσσαλονίκη, καθώς τόσο στις εισόδους όσο και σε κεντρικά σημεία εντός της αγοράς θα αναρτηθούν banners και πινακίδες με το νέο λογότυπό της. Επιπροσθέτως, εκτός από την ειδική σήμανση που θα οριοθετεί την Αγορά Καπάνι, θα διανεμηθούν δωρεάν σε όλους τους επιχειρηματίες που διαθέτουν κατάστημα μέσα σε αυτή, περίπου 100.000 σακούλες με τη νέα ταυτότητα για τα ψώνια των επισκεπτών.
Η εν λόγω πρωτοβουλία υλοποιήθηκε και χρηματοδοτήθηκε από το Κέντρο Επιχειρηματικής και Πολιτιστικής Ανάπτυξης (ΚΕΠΑ), στο πλαίσιο του προγράμματος «Design for Europe» της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και σε συνεργασία με το Σύλλογο Επαγγελματιών Ιστορικού Κέντρου, το Resilient Thessaloniki, το Youthnest και το Creativity Platform.
Στόχος της δράσης αποτελεί η ενίσχυση της ταυτότητας της αγοράς συνδυάζοντας μέσα από το λογότυπο και τις ενέργειες προβολής του, το έντονο πολιτιστικό αποτύπωμα της περιοχής με τον ιστορικό χαρακτήρα της αγοράς για την ανάδειξη της τουριστικής και αναπτυξιακής φυσιογνωμίας της Θεσσαλονίκης, χρησιμοποιώντας τα εργαλεία του design (σχεδιασμός). Στην αγορά Βλάλη (“Καπάνι”), την παλαιότερη υπαίθρια της Θεσσαλονίκης, εξακολουθεί να λειτουργεί πάνω από το 95% των 220 διαθέσιμων καταστημάτων.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος