Θεσσαλονίκη: Όμηροι της γραφειοκρατίας οι μαθητές του 2ου Ειδικού Σχολείου Θέρμης

Τριάντα μαθητές με αναπηρίες του 2ου Ειδικού Σχολείου της Πυλαίας εξακολουθούν να βρίσκονται κυριολεκτικά «στον αέρα», καθώς η νέα σχολική χρονιά τούς βρίσκει χωρίς σταθερή στέγη.

Το σχολικό τους κτίριο κρίθηκε ακατάλληλο για λόγους ασφάλειας και σφραγίστηκε πριν από ενάμιση χρόνο. Έκτοτε, οι μαθητές έχουν διασκορπιστεί προσωρινά σε διάφορα σχολεία του πολεοδομικού συγκροτήματος Θεσσαλονίκης, με αποτέλεσμα η εκπαιδευτική τους καθημερινότητα να έχει διαταραχθεί.

Αν και ο Δήμος Θέρμης έχει ήδη μισθώσει νέο, κατάλληλο σχολικό συγκρότημα για τη μετεγκατάσταση του 2ου ΕΕΕΕΚ Θέρμης, η έναρξη των μαθημάτων καθυστερεί. Το κτίριο είναι έτοιμο, όμως η γραφειοκρατία και οι διοικητικές εκκρεμότητες εμπόδισαν την έγκαιρη λειτουργία του.

Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, επιδιώκοντας να επιταχύνει τη διαδικασία, απορρόφησε το αυξημένο κόστος μεταφοράς των μαθητών, ώστε να μην απαιτείται πρόσθετη υπουργική απόφαση.

Δείτε περισσότερα στο ertflix.gr | Ακούστε περισσότερα στο ertecho.gr

Στην εκπομπή «Με Αποφασιστικότητα» της ΕΡΤ3, ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης, κ. Αλέξανδρος Κόπτσης, με παρέμβασή του, δεσμεύεται ότι θα επισπευστούν οι υπογραφές του σχετικού ΦΕΚ για τη σύσταση και μετονομασία του σχολείου, προκειμένου μέχρι τις 10 Νοεμβρίου 2025 να χτυπήσει το πρώτο κουδούνι στο νέο κτίριο.

Η εκπομπή ρίχνει φως σε μια υπόθεση που αφορά όχι μόνο την εκπαίδευση των παιδιών με αναπηρία, αλλά και το πώς η γραφειοκρατία μπορεί να καθυστερεί την ίδια την ένταξη και την ισότητα.

Δείτε περισσότερα στο ertflix.gr | Ακούστε περισσότερα στο ertecho.gr

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος