Θεσσαλονίκη: Δωρεάν οι κλήσεις στη νέα γραμμή εξυπηρέτησης δημοτών

Στο πλαίσιο της διαρκούς αναβάθμισης της επικοινωνίας των δημοτών με τις υπηρεσίες ο Δήμος Θεσσαλονίκης ενημερώνει πως οι κλήσεις στη νέα γραμμή εξυπηρέτησης των δημοτών 8001115192 είναι δωρεάν, τόσο από σταθερά όσο και από κινητά τηλέφωνα.

Η τηλεφωνική γραμμή λειτουργεί καθημερινά, (Δευτέρα – Παρασκευή) από τις 08.00 έως τις 17.00 και προσβλέπει στην καταγραφή και διαχείριση των αιτημάτων των δημοτών, σχετικά με το σύνολο των αρμοδιοτήτων του Δήμου (καθαριότητα, Πράσινο, βιώσιμη κινητικότητα, απομάκρυνση ογκωδών κτλ).

Τα αιτήματα προωθούνται στη συνέχεια προς επίλυση στις αρμόδιες Υπηρεσίες, ενώ οι ενδιαφερόμενοι ενημερώνονται από τους αρμόδιους υπαλλήλους για την πορεία διευθέτησης των αιτημάτων τους.

Ζητούμενο για τη δημοτική Αρχή -όπως αναφέρει η ανακοίνωση- παραμένει η βέλτιστη δυνατή ανταπόκριση στα προβλήματα που δυσχεραίνουν την καθημερινότητα των συμπολιτών και η περαιτέρω βελτίωση της επικοινωνίας των δημοτών με τις υπηρεσίες του Δήμου.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος