Επίσκεψη πραγματοποίησε σήμερα ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρ. Σταϊκούρας στα γραφεία του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης, όπου έγινε συνάντηση εργασίας με τη Διοίκηση και στελέχη του φορέα.
Στη συνάντηση συμμετείχε και η Υφυπουργός Μεταφορών κα Χ. Αλεξοπούλου και παρουσιάστηκαν και συζητήθηκαν σειρά θεμάτων αρμοδιότητας του ΟΣΕΘ, όπως η σημαντική προσπάθεια που επιτελείται, που μοιάζει με αγώνα δρόμου, ώστε να υπάρχει ενιαίο ηλεκτρονικό εισιτήριο με την έναρξη λειτουργίας του μετρό, ο επικείμενος διεθνής διαγωνισμός του φορέα για το συγκοινωνιακό έργο στην περιαστική ζώνη Θεσσαλονίκης, οι τερματικοί πολυτροπικοί σταθμοί μετεπιβίβασης Νέας Ελβετίας (προς κατασκευή) και Μίκρας αλλά και η κοινή συνεχιζόμενη προσπάθεια Υπουργείου, ΟΣΕΘ, ΟΑΣΘ και ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης στη βελτίωση της καθημερινότητας και των συγκοινωνιών της πόλης.
Για παράδειγμα, ένα ενδιαφέρον στοιχείο που αναφέρθηκε στη συνάντηση ήταν ότι μέσα στο έτος 2023 αυξήθηκε πάνω από 100% το πλήθος επικυρώσεων εισιτηρίων της αστικής συγκοινωνίας της Θεσσαλονίκης σε σύγκριση με το 2022. Συγκεκριμένα, οι τελικές εκτιμήσεις για το πλήθος επικυρώσεων του 2023 ανέρχονται σε περίπου 9.700.000, έναντι των 4.800.000 το έτος 2022.
Επίσης, από τις αρχές Ιανουαρίου 2024 κυκλοφορούν ήδη συνολικά περί τα 480-490 οχήματα από ΟΑΣΘ και ΚΤΕΛ, ενώ ενισχύθηκε το συγκοινωνιακό έργο με τέσσερις (4) παραλλαγές γραμμών για την βελτίωση του κυκλοφοριακού προβλήματος λόγω κατασκευής του Flyover. «Το έργο και ο στόχος της βιώσιμης κινητικότητας περνά μέσα από τη βελτίωση των συνθηκών της καθημερινότητας στις μετακινήσεις. Αυτό είναι που προσπαθούμε διαρκώς να βελτιώνουμε, γιαυτό οι προτάσεις μας για αύξηση δρομολογίων, βέλτιστη συνθήκη σηματοδότησης, λεωφορειολωρίδες, τερματικούς σταθμούς και δίκαιη πολιτική κομίστρου αποτελούν προμετωπίδα της προσπάθειας του ΟΣΕΘ, αναφέρθηκε σε κοινή δήλωση του Προέδρου Γιάννη Καλογερούδη και του Διευθύνοντος Συμβούλου του ΟΣΕΘ Γιάννη Τόσκα.
Τέλος, αναφέρθηκε και η εξελισσόμενη προσπάθεια για την αναδιάρθρωση των γραμμών της αστικής συγκοινωνίας που ανέλαβε να προωθήσει ο ΟΣΕΘ, στο πλαίσιο της αυριανής ύπαρξης ενός «νέου, ευέλικτου και σύγχρονου ΟΑΣΘ και της αντίστοιχης στήριξης του έργου του από τον ιδιωτικό τομέα.
Ανάσα στο κυκλοφοριακό πρόβλημα της Θεσσαλονίκης με 50 επιπλέον λεωφορεία στους δρόμους δίνει η πρόσληψη νέων οδηγών.
Ήδη πίσω από το τιμόνι λεωφορείων που ήταν καθηλωμένα βρίσκονται 115 νέοι οδηγοί. Το επόμενο διάστημα θα ολοκληρωθεί η διαδικασία πρόσληψης άλλων 35 νέων οδηγών.
Η εικόνα αναμένεται να βελτιωθεί περαιτέρω από τον Απρίλιο οπότε και θα μπουν στην κυκλοφορία 110 ηλεκτρικά λεωφορεία, τα οποία φθάνουν στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης από Κίνα, στις αρχές Μαρτίου. Σε εξέλιξη βρίσκεται η κατασκευή των υποδομών στο αμαξοστάσιο της Σταυρούπολης, ενόψει της έλευσης των ηλεκτρικών λεωφορείων. 55 φορτιστές θα τοποθετηθούν στο αμαξοστάσιο του ΟΑΣΘ στη Σταυρούπολη για τις ανάγκες φόρτισης των 110 ηλεκτρικών λεωφορείων.
Ο υπουργός υποδομών αναφερόμενος στο μετρό επανέλαβε ότι η λειτουργία τού τοποθετείται στο δεύτερο εξάμηνο του 2024 με πιο πιθανό μήνα το Νοέμβριο.
Ρεπορτάζ: Χριστίνα Συμεωνίδου – Ανδρέας Σταματόπουλος
Διαβάστε επίσης: Αυτοψία της Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χριστίνας Αλεξοπούλου στο αμαξοστάσιο του ΟΑΣΘ στη Σταυρούπολη
Θεσσαλονίκη: Βελτίωση στις υπηρεσίες του ΟΑΣΘ διαπίστωσε ο Χ. Σταϊκούρας
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος