Θεσσαλονίκη: 127.000 τροχονομικές παραβάσεις το 2024- Aύξηση 68,59% σε σχέση με το 2023

Πάνω από 127.000 τροχονομικές παραβάσεις βεβαιώθηκαν το πρώτο επτάμηνο του 2024 στη Θεσσαλονίκη, σύμφωνα με τα στοιχεία που δίνει στη δημοσιότητα η ΕΛΑΣ και είναι αυξημένες κατά 68,59% σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα το 2023. 

“Σε αυτό συνέβαλε καθοριστικά η ενίσχυση του προσωπικού που υπηρετεί σε υπηρεσίες Τροχαίας, ιδίως στα μεγάλα αστικά κέντρα, καθώς και η εφαρμογή ενός στοχευμένου πλέγματος τροχονομικών δράσεων σε ολόκληρη τη χώρα”, σημειώνει στην ανακοίνωσή της η ΕΛΑΣ.

Ειδικότερα, το πρώτο 7μηνο του 2024 οι υπηρεσίες Τροχαίας καθώς και άλλες υπηρεσίες της Ελληνικής Αστυνομίας, προχώρησαν σε 3.903.209 ελέγχους, βεβαιώνοντας 858.103 παραβάσεις, έναντι 708.883 το ίδιο διάστημα του 2023

Ενδεικτικά, το πρώτο 7μηνο του 2024, βεβαιώθηκαν: 

στην Αττική, -182.939- παραβάσεις (αύξηση κατά 46,81%), στη Θεσσαλονίκη, -127.298- παραβάσεις (αύξηση κατά 68,59%), στην Πελοπόννησο -57.172- παραβάσεις (αύξηση κατά 37,55%), στο Βόρειο Αιγαίο -23.286- παραβάσεις (αύξηση κατά 31,91%) και στο Νότιο Αιγαίο -30.176- παραβάσεις (αύξηση κατά 18,20%). 

Ιδιαίτερη βαρύτητα δόθηκε στην αντιμετώπιση αντικοινωνικών και επικίνδυνων παραβάσεων, που οδηγούν ευθέως σε τροχαία ατυχήματα, θέτοντας σε κίνδυνο τη ζωή πεζών και οδηγών, όπως: υπερβολική ταχύτητα: 186.336, μη χρήση ζώνης ασφαλείας & κράνους: 79.164, στέρηση άδειας οδήγησης: 44.294, παραβάσεις ΚΤΕΟ & ανασφάλιστα: 36.455, οδήγηση υπό την επίδραση οινοπνεύματος: 18.457, χρήση κινητού τηλεφώνου: 10.797 και παραβίαση ερυθρού σηματοδότη: 10.073.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος