Aυτά είναι τα spots του 20ού Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης που ξεκινά την Παρασκευή 2 Μαρτίου και θα διαρκέσει έως τις 11 Μαρτίου 2018, τα οποία επιμελήθηκε ο Χρήστος Χορευτής της A&B Group
Το σκεπτικό των poster του 20ού Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης: Ερωτήσεις που ζητούν απαντήσεις
Αφετηρία για κάθε δημιουργική ιδέα είναι μία ερώτηση που θα πυροδοτήσει το ενδιαφέρον και θα δώσει κίνητρο για έρευνα. Υπάρχει χρόνος; Είναι ζωντανοί; Πώς αντέδρασες; Απλές λέξεις στη σειρά και ένα σημείο στίξης, δίνουν μία πιθανότητα στην αλήθεια. Μία απλή ερώτηση αρχίζει και διαμορφώνει τον κόσμο του ντοκιμαντέρ όπου ο σκηνοθέτης θα χρησιμοποιήσει ως μέσο αναζήτησης, και θα επιχειρήσει να δώσει μία απάντηση. Η αποτύπωση του θεμελιώδους λόγου δημιουργίας ενός ντοκιμαντέρ, του λόγου για τον οποίο ξεκίνησαν όλα, που σηματοδότησε την ανάγκη του δημιουργού να διερευνήσει μία θεματική.
Τα σχεδίασε το δημιουργικό γραφείο MNP (http://www.mnpdesign.gr/about.html)
Κατερίνα Παπαναγιώτου, διευθύντρια
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος