Τα μεγάλα οδικά έργα που βρίσκονται ψηλά στην κυβερνητική ατζέντα-Η ταλαιπωρία του Flyover

“Θα χρειαστούν πολλά χρήματα για την αποκατάσταση των ζημιών στη Θεσσαλία“, τόνισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Ταχιάος, στην εκπομπή της ΕΡΤ3Τριτολογίες“, προκειμένου η περιοχή να επανέλθει στην προτέρα κατάσταση. “Πάρα πολλοί συμπολίτες μας περνάνε δύσκολα, υπάρχει η μέριμνα για την ενίσχυσή τους στο μέτρο του δυνατού, ωστόσο, υπάρχει και το θέμα των υποδομών που δεν είναι μία εύκολη υπόθεση, αλλά δύσκολη και ακριβή”, τόνισε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε ότι τα πρώτα εργοτάξια θα στηθούν την άνοιξη, οπότε και αναμένεται η αποκατάσταση των μεγάλων ζημιών σε γέφυρες, δρόμους, σχολεία και σιδηροδρομικό δίκτυο.

Για τον αυτοκινητόδρομο Πάτρα -Πύργος, είπε ότι είναι ένα έργο που “τρέχει” πολύ γρήγορα.

Σε ό,τι αφορά τον αυτοκινητόδρομο Ε65, ο κ. Ταχιάος είπε ότι το νότιο τμήμα του θα αποδοθεί μέχρι την άνοιξη του επόμενου έτους, ενώ παράλληλα προχωρούν οι εργασίες και στο βόρειο τμήμα.

Για τον Β.Ο.Α.Κ., μήκους 294 χιλιομέτρων που θα ενώσει την Κρήτη από τον Κίσσαμο μέχρι τη Σητεία, ο υπουργός είπε ότι ένα πολύ μεγάλο έργο, υπάρχουν τρεις διαφορετικές εργολαβίες και θέλει τον χρόνο του, καθώς επιχειρείται σε μία περιοχή με πολύ δύσκολο ανάγλυφο.

Ο αντιπεριφερειάρχης Πρέβεζας, Στράτος Ιωάννου, για τον αυτοκινητόδρομο Άκτιο-Αμβρακία, ανέφερε ότι αποτελεί έργο μεγάλης σημασίας όχι μόνο για την Αιτωλοακαρνανία αλλά και για την Ήπειρο και τα παράλια της Ηπείρου, καθώς ενώνει την περιοχή με 7 εκατομμύρια Έλληνες. Το έργο αναμένεται να παραδοθεί εντός του 2023, ενώ χάρις σε αυτό η διαδρομή Λευκάδα-Αθήνα, θα μειωθεί σε περίπου τρεις ώρες.

Την ίδια ώρα, η κατασκευή του Flyover δοκιμάζει καθημερινά την υπομονή και τα νεύρα των οδηγών στη Θεσσαλονίκη.

Όπως τόνισε ο κ. Παντελής Φιλιππίδης, πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης, οι καταστηματάρχες δεν λένε όχι στο έργο, απλά καταγγέλλουν ότι άρχισε αργά η λήψη μέτρων για την αντιμετώπιση των προβλημάτων, όπως για παράδειγμα το να μην μπουν τα περίσσεια αυτοκίνητα στην πόλη, γεγονός που μπορεί να επιτευχθεί με περιφερειακά πάρκινγκ, ώστε να αποσυμφορηθεί η πόλη από το κυκλοφοριακό.

Ο πρόεδρος του Συλλόγου Δρομέων Υγείας Θεσσαλονίκης, Δημήτρης Λαμπρινίδης, χαρακτήρισε το έργο ως αμφιλεγόμενο. Ο κ. Λαμπρινίδης έκανε λόγο για μεγάλη καταστροφή στο Σέιχ Σου, καθώς θα κοπούν 10.000 δέντρα.

Από την πλευρά του, ο κ. Ταχιάος μίλησε για την ελάχιστη δυνατή παρέμβαση στο περιαστικό δάσος.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος