Ο κ. Μυλόπουλος χαρακτήρισε ως «απολύτως εφικτό» τον στόχο του 2020 εξηγώντας ότι η χρηματοδότηση της βασικής γραμμής και της γραμμής Καλαμαριάς είναι εξασφαλισμένη, τα έργα έχουν ήδη ξεκινήσει, τα θεσμικά προβλήματα –όπως οι διεκδικήσεις των εργολάβων και οι αποζημιώσεις-έχουν όλα δρομολογηθεί καθώς έχουν παραπεμφθεί στη διαιτησία.
Παράλληλα όπως επισήμανε, μέσα στο 2020, αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί και η επέκταση προς την Καλαμαριά, ενώ για το σταθμό της Βενιζέλου, η ολοκλήρωση του οποίου θα καθυστερήσει καθώς βρίσκεται στη φάση των μελετών (για την ταυτόχρονη κατασκευή του σταθμού και τη διατήρηση των αρχαιοτήτων), εξέφρασε τη λύπη του για την καθυστέρηση στη λήψη της απόφασης, τα προηγούμενα χρόνια, που οδήγησε στην αύξηση του κόστους του έργου κατά 20%.
Ο πρόεδρος της “Αττικό Μετρό” υπογράμμισε ότι προτεραιότητα τα επόμενα χρόνια είναι ολοκλήρωση των μελετών για την επέκταση του μετρό από την Καλαμαριά προς το αεροδρόμιο και στη συνέχεια οι δύο επεκτάσεις προς τα δυτικά (Σταυρούπολη – Μενεμένη).
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος