Οδηγός του ΟΑΣΘ παράτησε το λεωφορείο επειδή επιβάτες του έκαναν παρατήρηση!

Πειθαρχικός έλεγχος θα ασκηθεί στον οδηγό του λεωφορείου της γραμμής 81Β (Θεσσαλονίκη-Κουφάλια), που, σύμφωνα με καταγγελίες επιβατών, επέδειξε ανάρμοστη και περίεργη συμπεριφορά, όπως διαβεβαιώνει η διοίκηση του ΟΑΣΘ.
Συγκεκριμένα, όπως καταγγέλλουν οι επιβάτες, ο οδηγός έτρωγε ενώ οδηγούσε με το ένα χέρι, ενώ είχε ξεχάσει τη μεσαία πόρτα του αστικού ανοιχτή. Μια γυναίκα επιβάτης του έκανε παρατήρηση, με αποτέλεσμα οδηγός και επιβάτης να λογομαχήσουν. Όπως καταγγέλλουν οι επιβάτες, ο οδηγός σταμάτησε το λεωφορείο, απείλησε να χτυπήσει τη γυναίκα που του έκανε παρατήρηση, ενώ έβρισε και τους υπόλοιπους επιβάτες που αντέδρασαν.
Στη συνέχεια, παράτησε το λεωφορείο στη μέση του δρόμου και συγκεκριμένα στην Εθνική Οδό, απέναντι από σούπερ μάρκετ στα Διαβατά και έφυγε. Οι επιβάτες -περίπου 70 άτομα- χρειάστηκε να περπατήσουν 1 χλμ για να φτάσουν στη στάση και να περιμένουν το επόμενο λεωφορείο. Να σημειωθεί πως ο οδηγός δεν φορούσε ρούχα υπηρεσίας αλλά φόρμες.
Με ανακοίνωσή της η διοίκηση του Οργανισμού τονίζει πως “έλαβε γνώση για το σημερινό ατυχές περιστατικό στη γραμμή 81Β και ζητά συγνώμη από τους επιβάτες για την όποια ταλαιπωρία προκλήθηκε”. Διαβεβαιώνει δε το επιβατικό κοινό της Θεσσαλονίκης “ότι θα ασκηθεί αυστηρός πειθαρχικός έλεγχος στον οδηγό του λεωφορείου, ώστε να καταστεί σαφές ότι παρόμοιες συμπεριφορές θα εξαλειφθούν παντελώς”.
“Επιδιώκουμε να αποκαταστήσουμε σχέσεις εποικοδομητικής συνεργασίας με τους πολίτες και παρόμοιες συμπεριφορές βρίσκονται σε πλήρη αντίθεση με το πνεύμα και την κουλτούρα της νέας διοίκησης”, καταλήγει η ανακοίνωση της διοίκησης του Οργανισμού.
Ο δικηγόρος και μέλος του ΔΣ του ΟΑΣΘ, Μανώλης Λαμτζίδης, μιλώντας στο ΑΠΕ/ΜΠΕ, χαρακτήρισε τη συμπεριφορά του οδηγού “ανάρμοστη και εγκληματική, καθώς θα μπορούσε να συμβεί κάποιο σοβαρό ατύχημα”.
“Όπως εμείς σεβόμαστε και τιμούμε το έργο όλων των υπαλλήλων και ειδικότερα των οδηγών και καταβάλλουμε προσπάθεια για να λαμβάνουν τις αποδοχές τους έγκυρα και ακέραια, έτσι και το προσωπικό του ΟΑΣΘ θα πρέπει να σέβεται και να τιμά τους επιβάτες και να συμβάλει ώστε να εκτελείται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο η μετακίνησή τους”, ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Λαμτζίδης.

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του παραπάνω άρθρου ή μέρους του μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr με ενεργό σύνδεσμο στην εν λόγω καταχώρηση.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ