Κατασκήνωση: Μία δραστηριότητα με πολλαπλά οφέλη για παιδιά και γονείς

Η κατασκήνωση είναι το εργαλείο για να αναπτύξει το παιδί ψυχοκοινωνικές ιδιότητες, τόνισε η πρόεδρος της Ομοσπονδίας Συλλόγου Γονέων- Παιδιών με δυσλεξία και μαθησιακές δυσκολίες, Γεωργία Μπάρρου, μιλώντας στην ΕΡΤ3. Όπως είπε η κα Μπάρρου, το κριτήριο για την επιλογή κατασκήνωσης από τους γονείς, δεν είναι το ποια κατασκήνωση έχουν επιλέξει οικογενειακοί φίλοι για τα παιδιά τους αλλά το ποιες είναι οι ανάγκες του δικού τους παιδιού.

Η Παιδοψυχολόγος Υπατία Βρεττού, μίλησε για το πώς πρέπει να προετοιμάζονται τα παιδιά για την ένταξη στην κατασκήνωση. Όπως είπε, είναι βασικό να ακούει ο γονιός τι θέλει το παιδί και τους λόγους για τους οποίους ενδεχομένως δεν θέλουν να πάνε. Οι γονείς πρέπει να απαντούν σε κάθε ερώτηση του παιδιού, γύρω από το θέμα της κατασκήνωσης, όπως για παράδειγμα τι θα κάνει όταν του λείπουν οι γονείς, ενώ πρέπει να βρίσκουν μαζί τις λύσεις ή ακόμα καλύτερα να αφήνουν το ίδιο το παιδί να πάρει την πρωτοβουλία να προτείνει πώς θα ήθελε να το αντιμετωπίσει, ενώ και οι ίδιοι οι γονείς πρέπει να προετοιμαστούν ψυχικά για το πώς θα αιστανθούν όταν τα παιδιά τους θα λείπουν για το σπίτι και το πώς θα διαχειριστούν τον ελεύθερο χρόνο τους.

Τα οφέλη της κατασκήνωσης για τα παιδιά είναι πολλαπλά, όπως υποστηρίζουν οι περισσότεροι γονείς, καθώς θα κάνουν νέους φίλους και θα γίνουν ανεξάρτητα.

Ο Δημήτρης Παππάς, υπεύθυνος τομέα λειτουργίας προγραμμάτων & παραρτημάτων ΧΑΝΘ, είπε ότι η εμπειρία της κατασκήνωσης για τα μικρά παιδιά είναι εξαιρετικά σημαντική, ενώ το πρόβλημα το έχουν συνήθως οι γονείς και όχι τα παιδιά, με σοβαρότερο το θέμα της επικοινωνίας τους με αυτά.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος