Η εστίαση που επιθυμούν οι πολίτες: Ποιότητα και “ζεστή” αλλά όχι… υπερβολική εξυπηρέτηση τα βασικά κριτήρια

Για την εστίαση που επιθυμούν οι πολίτες αλλά και τα κριτήρια της νέας γενιάς αναφορικά με τα μέρη που επιλέγει για φαγητό ή διασκέδαση, βάσει της έρευνας που πραγματοποίησαν και η οποία βασίστηκε σε θαμώνες, μίλησαν στην εκπομπή “Μέρα με Χρώμα” της ΕΡΤ3, ο ερευνητής Χάρης Λαλάτσης και ο Γιώργος Τοκίδης, Σύμβουλος Μάρκετινγκ.

Σύμφωνα με τον κ. Τοκίδη, ο επιχειρηματίας λίγο φοβάται τη νέα τάση της έκθεσης στο μάρκετινγκ, ενώ είναι καλό να κάνει ο ίδιος μία έρευνα ώστε να δει πώς το κοινό βλέπει το κατάστημά του.

Όπως τόνισε ο κ. Λαλάτσης, ο πελάτης συνήθως πηγαίνει “ψιλιασμένος” σε ένα κατάστημα εστίασης, καθώς προηγουμένως έχει συμβουλευτεί το διαδίκτυο, έχει δει τα reviews, έχει ρωτήσει φίλους, ενώ η ποιότητα των πρώτων υλών και της παρασκευής αλλά και η σωστή εξυπηρέτηση του προσωπικού που θα πρέπει να είναι ζεστό με τον πελάτη αλλά όχι φορτικό και υπερβολικό, είναι τα βασικά κριτήρια επιλογής.

“Πρέπει να μπορέσουμε να δούμε τα λάθη μας, διότι λάθη πάντα υπάρχουν παρότι μας προτιμούν, τόνισε ο κ. Λαλάτσης.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος