Ένα ψηφιακό παράθυρο εξωστρέφειας, που τους επιτρέπει να δείξουν τα προϊόντα τους σε πελάτες σε όλο τον κόσμο έχουν στη διάθεσή τους πλέον οι επιχειρήσεις του αγροδιατροφικού τομέα από την Ελλάδα και τη Βουλγαρία.
Για την ανάπτυξη της διαδικτυακής πλατφόρμας έχουν συμπράξει το ελληνογερμανικό και το ελληνοϊταλικό επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, με το βουλγαρικό οργανισμό προώθησης μικρομεσαίων επιχειρήσεων.
Για ένα νεοσύστατο εργαλείο, ήδη περίπου 100 ελληνικές και άλλες 150 βουλγαρικές επιχειρήσεις έχουν δείξει ενδιαφέρον να το αξιοποιήσουν.
Η αρχή θα γίνει με μια εικονική έκθεση μεταξύ 24 και 28 Φεβρουαρίου, η οποία απευθύνεται στις αγορές του Βιετνάμ και του Ισραήλ.
Ειδικά μετά την πανδημία Covid-19 τα ψηφιακά μέσα εξωστρέφειας και προώθησης προϊόντων σημειώνουν μεγάλη ανάπτυξη. Για παράδειγμα το 2022 η αγορά εικονικών εκθέσεων είχε αξία 113 δις. δολάρια.
Η πλατφόρμα εξωστρέφειας Go-Int αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του διασυνοριακού προγράμματος Interreg “Ελλάδα – Βουλγαρία” και παρουσιάστηκε στο πλαίσιο της έκθεσης Detrop & Oenos.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος