Με τηλεφωνήματα και γραπτά μηνύματα η ενημέρωση των δικαιούχων βοήθειας

Array

Με τηλεφωνήματα και γραπτά μηνύματα θα ενημερώνονται από τα μέσα Μαρτίου στην Κεντρική Μακεδονία οι εξήντα χιλιάδες δικαιούχοι του προγράμματος διανομής επισιτιστικής και βασικής υλικής συνδρομής από το ταμείο Ευρωπαϊκής Βοήθειας προς τους απόρους (ΤΕΒΑ). Συγκεκριμένα, το κέντρο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης που θα λειτουργήσει γι΄ αυτό το σκοπό, θα παρέχει στους ωφελούμενους έξι κοινωνικών συμπράξεων, από τον δυτικό τομέα Θεσσαλονίκης, την Ημαθία, το Κιλκίς, την Πέλλα, τις Σέρρες και τη Χαλκιδική, πληροφορίες για τις ημερομηνίες στις οποίες θα γίνονται οι διανομές και τα σημεία από όπου θα μπορούν να παραλαμβάνουν τα τρόφιμα και τα είδη πρώτης ανάγκης.

Η οικονομική επιτροπή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, επικεφαλής εταίρου των έξι κοινωνικών συμπράξεων, ενέκρινε σήμερα την ανάδειξη οριστικού αναδόχου για τη λειτουργία κέντρου τηλεφωνικής εξυπηρέτησης ωφελουµένων.

Σύμφωνα με την επιστημονική συνεργάτιδα στην Περιφέρεια για το πρόγραμμα, ΤΕΒΑ Βάγια Μόχλα, εκτός από την ενημέρωση των δικαιούχων με τηλεφωνήματα και γραπτά μηνύματα θα λειτουργεί και τηλεφωνική γραμμή στην οποία θα μπορούν, εφόσον το επιθυμούν, να καλούν και οι ίδιοι για να ενημερώνονται.

Πηγή ΑΠΕ-ΜΠΕ

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ