Ασθενείς σε απομακρυσμένες περιοχές αναγκάζονται να κάνουν χιλιόμετρα για να εξεταστούν ακόμα και για κάτι απλό. Το εθνικό δίκτυο τηλεϊατρικής του Υπουργείου υγείας έχει σκοπό να μηδενίσει τις γεωγραφικές αποστάσεις προσφέροντας σε όλους τους πολίτες άμεση πρόσβαση στις υπηρεσίες υγείας.
Σε όλη τη χώρα έχουν στηθεί 305 σταθμοί τηλεϊατρικής. Θα δίνεται η δυνατότητα συστηματικής παρακολούθησης, διασύνδεσης ασθενών με γιατρούς εξειδικευμένους σε όλη την Ελλάδα, τηλεψυχιατρική και οικογενειακή συμβουλευτική.
Το πρόγραμμα έχει αρχίσει ήδη να υλοποιείται και στόχος είναι πλέον η ενημέρωση των ασθενών για τα οφέλη της τηλεϊατρικής.
Εκτός από τους ασθενείς και το υγειονομικό προσωπικό θα αποκτήσει ένα δίκτυο άμεσης πληροφόρησης και εκπαίδευσης.
Ρεπορτάζ: Λία Χριστάρα
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος