Επίσκεψη Χρ. Σταϊκούρα – Χρ. Αλεξοπούλου στον σταθμό φόρτισης ηλεκτρικών λεωφορείων και σύσκεψη στον ΟΑΣΘ- Εγκρίθηκε η πρόσληψη 40 νέων οδηγών

Τη φορολογική αποθήκη, όπου βρίσκονται τα νέα ηλεκτρικά λεωφορεία, έως ότου ολοκληρωθούν οι διαδικασίες εκτελωνισμού τους και εκπαίδευσης του προσωπικού, καθώς και τον χώρο φόρτισής τους, επισκέφθηκε το μεσημέρι ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας.

Ακολούθησε, το απόγευμα, σύσκεψη στα γραφεία του ΟΑΣΘ, με τη συμμετοχή και της υφυπουργού Μεταφορών Χριστίνας Αλεξοπούλου, του γενικού γραμματέα Μεταφορών Γιάννη Ξιφαρά, στελεχών του ΟΣΕΘ και του ΟΑΣΘ, της Deloitte και των εργαζομένων στις αστικές συγκοινωνίες.

Ο υπουργός αναφέρθηκε σε τρεις τομείς, στους οποίους υπήρξε πρόοδος, από την τελευταία σύσκεψη στον ΟΑΣΘ, πριν από δύο βδομάδες, και ανακοίνωσε ότι στις 27 Μαρτίου θα ανακοινωθεί και το νέο μοντέλο αστικών συγκοινωνιών στην πόλη, με έναν «σωστό και λειτουργικό» ΟΑΣΘ, μετά την εκκαθάρισή του, μια υποχρέωση, όπως είπε, «που έπρεπε να έχει γίνει από το 2017».

«Εκατόν δέκα ηλεκτρικά λεωφορεία βρίσκονται στην πόλη της Θεσσαλονίκης και θα είναι στους δρόμους της Θεσσαλονίκης, όπως είχαμε δεσμευτεί από 1ης Σεπτεμβρίου του 2023 στο υπουργικό συμβούλιο» δήλωσε ο κ. Σταϊκούρας.

Ο υπουργός υπογράμμισε ότι τα νέα λεωφορεία θα είναι διαθέσιμα εντός χρονοδιαγράμματος, «περίπου στο τέλος Απριλίου», ενώ περίπου ταυτόχρονα, εντός του προβλεπόμενου χρόνου, θα έχουν ολοκληρωθεί και οι εργασίες τοποθέτησης των φορτιστών στον σταθμό φόρτισής τους. «Άρα», πρόσθεσε, «θα υπάρχει μια σημαντική ανανέωση και βελτίωση και επαύξηση του στόλου των λεωφορείων στη Θεσσαλονίκη από το τέλος Απριλίου και μετά».

Οι φορτιστές θα μεταφερθούν από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη και θα τοποθετηθούν στον προβλεπόμενο χώρο τις επόμενες εβδομάδες, ενώ περίπου οι μισοί από τους επτά κινητούς φορτιστές που βρίσκονται στη Θεσσαλονίκη θα μεταφερθούν στην Αθήνα.

Ο κ. Σταϊκούρας επισήμανε ακόμη ότι ολοκληρώθηκε χθες με τα συναρμόδια υπουργεία η διαδικασία έγκρισης της πρόσληψης επιπλέον σαράντα ατόμων στον ΟΑΣΘ, έτσι ώστε «αυτός ο επαυξημένος στόλος να μπορεί πράγματι να κυκλοφορεί με περισσότερο ανθρώπινο δυναμικό».

Οι σαράντα νέες προσλήψεις έρχονται να προστεθούν στις εκατόν πενήντα προσλήψεις συμβασιούχων, που έγιναν το τελευταίο διάστημα στον ΟΑΣΘ.

Τέλος, ο υπουργός προσδιόρισε ότι στα τέλη του μηνός, θα ανακοινωθεί το «καινούργιο μοντέλο αστικών συγκοινωνιών στην πόλη», μετά τη διαδικασία εκκαθάρισης στον ΟΑΣΘ. Ο νέος σχεδιασμός θα προβλέπει δημόσιο ΟΑΣΘ, υπό τον ΟΣΕΘ και, όπως ήδη γίνεται, με ανάθεση πλεονάζοντος μεταφορικού έργου κατά περίπτωση και σε ιδιώτες, ανάλογα με τις πρόσθετες ανάγκες των πολιτών.

«Με βάση τα χρονοδιαγράμματα που έχουμε θέσει ως πολιτική ηγεσία, στις 27 Μαρτίου θα εισηγηθούμε στο επόμενο διοικητικό συμβούλιο, όπως είχαμε δεσμευτεί, το καινούργιο μοντέλο αστικών συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη, προφανώς με έναν σημαντικό ρόλο στον ΟΑΣΘ, αλλά έναν σωστό και λειτουργικό ΟΑΣΘ, και φυσικά με την εκκαθάριση του προηγούμενου ΟΑΣΘ, μία υποχρέωση που έπρεπε να είχε γίνει από το 2017» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Σταϊκούρας.

«Άρα και στα τρία πεδία, όπως είχαμε δεσμευτεί, έχουμε συγκεκριμένα αποτελέσματα, τα οποία θα δείτε το επόμενο χρονικό διάστημα» κατέληξε ο υπουργός.

Η Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις Μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου αναφέρθηκε στην «ανανέωση του στόλου του ΟΑΣΘ και την προσθήκη 110 ηλεκτρικών λεωφορείων» και τόνισε «υλοποιούμε μία ακόμη Κυβερνητική μας δέσμευση για την ανάπτυξη πιο πράσινων και αποδοτικών μεταφορών». 

Στη συνέχεια η κα Αλεξοπούλου δήλωσε: «Σήμερα στη συμπρωτεύουσα επισκεφθήκαμε το αμαξοστάσιο στη Σταυρούπολη, όπου θα εγκατασταθούν οι φορτιστές των ηλεκτρικών λεωφορείων και διαπιστώσαμε, με ικανοποίηση ότι η υλοποίηση του σχεδίου προχωράει σύμφωνα με το αρχικό χρονοδιάγραμμα. 

Παράλληλα εργαζόμαστε συστηματικά προκειμένου τα 110 ηλεκτρικά λεωφορεία να κυκλοφορήσουν, όσο το δυνατόν συντομότερα, στους δρόμους της Θεσσαλονίκης. 

Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών εργάζεται μεθοδικά, μαζί με τις διοικήσεις, υλοποιώντας έτσι μία σημαντική παρέμβαση  για την  Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα στην πορεία μας προς τις μεταφορές του 2030.

Σημαντικό είναι επίσης ότι η ανανέωση του στόλου των λεωφορείων τόσο στη Θεσσαλονίκη όσο και στην Αθήνα  χρηματοδοτείται από τους πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης».

Πηγή: ΑΠΕ ΜΠΕ

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος