Ο θεσμός της Black Friday, κατά τον οποίο τα καταστήματα που συμμετέχουν προβάλλουν πολύ δελεαστικές προσφορές σε επιλεγμένα προϊόντα για περιορισμένο αριθμό ημερών, αντιμετωπίζεται από πολλούς καταναλωτές ως ευκαιρία για πιο συμφέρουσες αγορές.
Οι ενώσεις Καταναλωτών συστήνουν στους πολίτες, ειδικά φέτος με την ακρίβεια να επιβαρύνει τους οικογενειακούς προϋπολογισμούς, να είναι ιδιαιτέρως προσεκτικοί και να μην δελεάζονται από φαινομενικά εντυπωσιακές προσφορές και να κάνουν τις αγορές τους με σύνεση και περίσκεψη.
Σύμφωνα με τον κ. Νίκο Τσεμπερλίδη, πρόεδρο ΚΕΠΚΑ από το 2002, οι καταναλωτές, προκειμένου να μην πέσουν θύματα “προσφορών”, πρέπει να κάνουν έρευνα αγοράς και να ελέγχουν όχι μόνο την τιμή (αρχική και νέα) αλλά και την ποιότητα των προϊόντων. Επίσης να αναζητούν στο διαδίκτυο την τιμή του προϊόντος που πρόκειται να επιλέξουν βάσει κωδικού ή αριθμού μοντέλου, ώστε να είναι βέβαιοι ότι η τιμή που έχουν εντοπίσει είναι η πιο συμφέρουσα. Να ζητάνε πάντα την απόδειξη για τα προϊόντα που έχουν αγοράσει, καθώς, σε περίπτωση που το προϊόν είναι ελαττωματικό και θελήσουν να το επιστρέψουν ή να το αλλάξουν, η επίδειξη της απόδειξης είναι απαραίτητη. Ακόμη, όπως τόνισε, πρέπει να στραφούμε στις μικρές επιχειρήσεις για να ενισχυθεί ο ανταγωνισμός.
Η κα Χριστίνα Κολεσιώτη, ιδιοκτήτρια καταστήματος ρούχων, στο Κορδελιό, είπε ότι με την ακρίβεια ο κόσμος κόβει από τα ρούχα για να καλύψει άλλες ανάγκες, καθώς δεν ανήκει στις ανελαστικές δαπάνες. “Αγαπάμε τον κόσμο μας και μας αγαπάει κι αυτός”, είπε χαρακτηριστικά η κα Κολεσιώτη, προσθέτοντας ότι ποτέ δεν κάνουν εκπτώσεις στην ποιότητα, λόγω και της προσωπικής σχέσης με τους πελάτες.
Η κα Ανδριάνα Ανδρέου, ιδιοκτήτρια διαδικτυακού καταστήματος ρούχων, επισήμανε ότι και στα ηλεκτρονικά καταστήματα ισχύουν περίπου οι ίδιοι κανόνες που ισχύουν και στα φυσικά καταστήματα.
«Κράχτης» προσφορών την περίοδο των εκπτώσεων, είναι οι ηλεκτρικές συσκευές. Ο Μιλτιάδης Καραχαλίδης, ιδιοκτήτης καταστήματος ηλεκτρικών συσκευών, είπε ότι ο κόσμος την περίοδο του χειμώνα προτιμάει κυρίως τα θερμαντικά αλλά και τις μικροσυσκευές, όπως το air fryer που έχει αντικαταστήσει τη φριτέζα. Ο ίδιος συστήνει στους καταναλωτές να αγοράζουν από μικρές επιχειρήσεις, τα μαγαζιά της γειτονιάς, που είναι στη συνείδηση των καταναλωτών “ένας καλός συνεργάτης”, προσφέροντας πάντα το σωστό είδος στη σωστή τιμή.
Να οριοθετήσουν τις ανάγκες τους και να προγραμματίσουν με λίστα τις αγορές που πρόκειται να κάνουν, οι οποίες θα συμβαδίζουν με τον προσωπικό ή οικογενειακό τους προϋπολογισμό αποφεύγοντας αλόγιστες δαπάνες
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος