Τα μοναδικά τοπικά προϊόντα της Ανατολικής Χαλκιδικής δίνουν νέα δυναμική στην οικονομική ανάπτυξη και καθιστούν την περιοχή τόπο υψηλής γαστρονομίας.
Η δημοσιογράφος της ΕΡΤ Χριστίνα Τοπούζη, επισκέφτηκε την πιο γευστική περιοχή της Χαλκιδικής.
Είκοσι έξι τοπικοί παραγωγοί μαζί με την σεφ και επικεφαλής του φεστιβάλ γαστρονομίας “KOUZINA” Ντίνα Νικολάου, προβάλουν τα προϊόντα πρωτογενούς παραγωγής της Ανατολικής Χαλκιδικής σε ειδική εκδήλωση στην Ουρανούπολη. Όπως λέει η κ. Νικολάου στόχος είναι η ανάδειξη των χαρακτηριστικών και της ταυτότητας κάθε τοπικού προϊόντος ο τρόπος καλλιέργειας και παραγωγής, καθώς και ο τρόπος αξιοποίησής τους στην μαγειρική. Στην σκιά του Αθωνικού όρους η γαστρονομική γιορτή, άρχισε και θα διαρκέσει έως τα μέσα Ιουνίου.
Οι διοργανωτές επιφυλάσσουν κάποιες εκπλήξεις τις επόμενες ημέρες για τις συνεργασίες που καθιερώνουν με άλλες περιοχές της χώρας και του εξωτερικού.
Η Ελλάδα τείνει να καταλήξει μια μεγάλη κουζίνα. Μαγειρέματα και ανακατέματα αναδύουν μυρωδιές αναγνωρίσιμες από μακριά. Τελικά αυτό είναι το συγκριτικό πλεονέκτημα για προβολή, ο φάρος προσέλκυσης επενδύσεων και ανάδειξης της χώρας; Το ερώτημα ρητορικό, καθώς κάθε περιοχή, κάθε τόπος, κάθε νοικοκυριό έχει μια ξεχωριστή κουζίνα. Τελικά, όλοι μαγειρεύουν. Εάν στόχος είναι η τουριστική επισκεψιμότητα, υπενθυμίζεται ότι είναι μια ευμετάβλητη παράμετρος, όπως έδειξε η πρόσφατη πανδημία. Εφ’ όσον τα τοπικά προϊόντα έχουν αξία και κάποιες ιδιαιτερότητες, μπορούν να ξεκινήσουν ένα πιο προσοδοφόρο ταξίδι στο εξωτερικό, προσφέροντας πραγματικά στο εισόδημα των παραγωγών.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος