ΕΡΤ1- ΕΡΤ report: «Like, τιτιβίσματα και πολιτική»

Η ομάδα της εκπομπής «ΕΡΤ report» ανοίγει, το Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2017 και ώρα 16:00 στην ΕΡΤ1, την πόρτα του νέου διαδικτυακού κόσμου, που είναι ταυτόχρονα αχανής αλλά και ανθρώπινος, δημοκρατικός αλλά και τοξικός, άμεσος αλλά και γεμάτος ψέματα.

ΕΡΤ1- ΕΡΤ report: «Like, τιτιβίσματα και πολιτική»Η εκπομπή ερευνά πώς το συναισθηματικό αποτύπωμα που αφήνουν οι άνθρωποι στο Διαδίκτυο καταγράφεται από εταιρείες, ερμηνεύεται και παράγει νέα μοντέλα πολιτικής επικοινωνίας. Η θεωρία OCEAN. Το παράδειγμα Τραμπ. Η προσαρμογή των ελληνικών κομμάτων στα νέα δεδομένα.

Η Εμμανουέλα Αργείτη, η Μαρίνα Δεμερτζιάν και η Μάχη Νικολάρα συνομιλούν με εκπροσώπους εταιρειών που παρακολουθούν και ερμηνεύουν τις συζητήσεις μας στα social media. Επίσης, συνομιλούν με δημοσκόπους, πολιτικούς επιστήμονες, blogger, περσόνες των social media, καθώς και με υπεύθυνους κομμάτων για τις καμπάνιες τους στα Νέα Μέσα.ΕΡΤ1- ΕΡΤ report: «Like, τιτιβίσματα και πολιτική»

Οι πρωταγωνιστές του επεισοδίου εξηγούν μέσα από ποια κανάλια τα social media μπορούν να επηρεάζουν το πώς σκεφτόμαστε, πώς αγοράζουμε, πώς… ψηφίζουμε και πώς εμείς μπορούμε να επηρεάσουμε πολιτικές και στρατηγικές.

Ακόμα, αναλύουν το πώς επιχειρείται να χειραγωγηθεί και να αλλοιωθεί η πιο μαζική έκφραση γνώμης που έχει υπάρξει ποτέ, καθώς και πώς επανέρχεται επιτακτικά η ανάγκη για διασταύρωση πηγών και ειδήσεων αλλά και για πολύπλευρη ενημέρωση.

Παρουσίαση-αρχισυνταξία: Εμμανουέλα Αργείτη, Μαρίνα Δεμερτζιάν,  Μάχη Νικολάρα.

Σκηνοθεσία: Γιάννης Ρεμούνδος.

Διεύθυνση παραγωγής: Περικλής Παπαδημητρίου.

ΕΡΤ1- ΕΡΤ report: «Like, τιτιβίσματα και πολιτική»

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος