Χρ. Δήμας: Η Θεσσαλονίκη αλλάζει

Μέχρι τον Νοέμβριο εκτιμάται ότι θα είναι πλήρως λειτουργικό και το δεύτερο «καλούπι» -(το κυλιόμενο μεταλλικό φορείο, που χρησιμοποιείται για τη σκυροδότηση και κινείται υδραυλικά κατά μήκος του έργου)- στο έργο της Υπερυψωμένης Λεωφόρου Ταχείας Κυκλοφορίας της Θεσσαλονίκης (flyover), με το έργο -που ήδη έχει ολοκληρωθεί σε ποσοστό περίπου 27%- να επιταχύνεται πολύ σημαντικά, παρά τον σκεπτικισμό που υπήρχε πριν από έναν χρόνο, όπως επισήμανε ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Χρίστος Δήμας, μιλώντας στην ειδική εκδήλωση της κυβέρνησης για τα έργα της Θεσσαλονίκης και της Βόρειας Ελλάδας, παρουσία του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη.

Συνολικά ο κ. Δήμας αναφέρθηκε σε τρεις -πολύ σημαντικές, όπως τις χαρακτήρισε- παρεμβάσεις στην πόλη της Θεσσαλονίκης, η οποία «πράγματι αλλάζει»: πρώτον, όπως είπε, πριν από ένα έτος η πόλη δεν είχε Μετρό σε λειτουργία, ενώ σήμερα το μέσο σταθερής τροχιάς όχι μόνο λειτουργεί, αλλά και ετοιμάζεται σε έξι μήνες από σήμερα (στο πρώτο τρίμηνο του 2026, όπως υπενθύμισε) η επέκταση προς Καλαμαριά. Η επέκταση θα προσθέσει στο δίκτυο πέντε σταθμούς και 60.000 επιβάτες, συνεισφέροντας περαιτέρω στη μείωση της κυκλοφορίας αυτοκινήτων στην πόλη, η οποία -σύμφωνα με στοιχεία του αρμόδιου ινστιτούτου του ΕΚΕΤΑ- έφτασε στο 15% από όταν άρχισε η λειτουργία του Μετρό.

Η δεύτερη παρέμβαση είναι η υπερυψωμένη λεωφόρος, που θα λύσει το ζήτημα της κυκλοφοριακής συμφόρησης στην πόλη, ενώ η τρίτη αφορά την αναβάθμιση των σχολικών υποδομών της χώρας στο πλαίσιο του προγράμματος «Μαριέττα Γιαννάκου» που ανακοινώθηκε πέρυσι στη ΔΕΘ (με πλήρη ανακαίνιση αθλητικών εγκαταστάσεων, βαψίματα, λουτρά και τουαλέτες και πλήρη προσβασιμότητα για άτομα με αναπηρία κά) κι αφορά συνολικά 431 σχολεία, εκ των οποίων 78 βρίσκονται στη Θεσσαλονίκη. «Όμως στην περιοχή έχουμε και την παρέμβαση για 17 ΣΔΙΤ (Συμπράξεις Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα), εκ των οποίων 16 στη Θεσσαλονίκη και μία στην Κατερίνη, άρα σύνολο πάμε σε 95 νέα σχολεία πλήρως αναμορφωμένα. Σε σχέση με έναν χρόνο πριν, η Θεσσαλονίκη έχει πολύ μεγάλη διαφορά. Σχεδιάζουμε τα επόμενα βήματα για το Μετρό και το πρόγραμμα “Μαριέττα Γιαννάκου”. Στόχος σε έναν χρόνο να έχουμε τη δυνατότητα να λέμε ότι καταφέρει πολύ περισσότερα σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά» κατέληξε.

Πηγή: ΑΠΕ ΜΠΕ

Διαβάστε επίσης: Σταύρος Παπασταύρου: Καθοριστικό ρόλο θα παίξει η Θεσσαλονίκη στο νέο γεωπολιτικό περιβάλλον

Κυρ. Πιερρακάκης: Η Θεσσαλονίκη αλλάζει και πρωταγωνιστεί

Κωνσταντίνος Κυρανάκης: Τέλος του 2025 θα λειτουργεί προαστιακό δρομολόγιο μεταξύ Σιδηροδρομικού Σταθμού Θεσσαλονίκης και Σίνδου

Τ. Θεοδωρικάκος: Απόλυτη δέσμευση της κυβέρνησης για το ThessINTEC

Λίνα Μενδώνη: Κάθε ευρώ που επενδύουμε στον πολιτισμό αποδίδει 3,44 ευρώ στην πραγματική οικονομία

Μιχάλης Χρυσοχοΐδης: «Μηδέν επεισόδια αθλητικής βίας, μηδέν καταλήψεις στα πανεπιστήμια»

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος