Οι περισσότερες αναφορές, καταγγελίες και τα ερωτήματα που κατατέθηκαν το 2015 στην Ένωση Καταναλωτών Βόλου αφορούν τραπεζικές υπηρεσίες και ανέρχονται σε 4.800 σε σύνολο 5.714 που κατατέθηκαν συνολικά. Παράλληλα το Γραφείο καταγγελιών – νομικής υποστήριξης που ξεκίνησε τη λειτουργία του το 2009, χειρίστηκε με επιτυχία πάνω από 17.000 αναφορές, καταγγελίες και ερωτήματα καταναλωτών και συνέβαλε στην σωστή λειτουργία της αγοράς. Επιπλέον οι νομικοί που συνεργάζονται με την ΕΝΚΑ συνέβαλλαν ώστε να διαγραφούν πάνω από επτά εκατ. ευρώ οφειλές προς τις τράπεζες. Τέλος η Ένωση έχει συνδράμει δωρεάν στη διαδικασία εξωδικαστικού συμβιβασμού σε περισσότερες από 1500 υποθέσεις.
Τα στοιχεία αυτά περιλαμβάνονται στον απολογισμό δράσης για τη διετία 2014-15, της Ένωσης Καταναλωτών Βόλου και Θεσσαλίας, που θα παρουσιαστεί στη Γενική Εκλογοαπολογιστική Συνέλευση, που θα γίνει την Κυριακή 24 Ιανουαρίου, στις 18.00 στο ξενοδοχείο Volos Palace,της οποίας θα προηγηθούν οι εκλογές για ανάδειξη νέου Διοικητικού Συμβουλίου και Εξελεγκτικής Επιτροπής.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος