Βόλος: Ολοκληρώνεται η μελέτη για νέο δίκτυο ποδηλατοδρόμων στην πόλη

Ένα σύγχρονο δίκτυο ποδηλατοδρόμων σχεδιάζει η δημοτική αρχή Βόλου σε αντικατάσταση του παλαιού που σταδιακά αποξηλώνεται λόγω της προβληματικής κατασκευής και χρήσης του. Τη μελέτη εκπονεί το Τμήμα Βιώσιμης Κινητικότητας του δήμου Βόλου με προϊστάμενος τον συγκοινωνιολόγο  Κ. Καραγιάννη. Μιλώντας στην ΕΡΤ Βόλου ο κ. Καραγιάννης ανέφερε ότι η μελέτη αυτή βρίσκεται στο τελικό στάδιο και προβλέπει ποδηλατοδρόμους σε πρώτη φάση στο κέντρο του Βόλου και στο κομμάτι που περικλείεται από την παραλία της πόλης από Αλυκές μέχρι Άναυρο και από Κασσαβέτη μέχρι Μεταμορφώσεως. Στην παραλία θα οριοθετηθεί στα σημεία που δεν έχει γίνει ο υπάρχων ποδηλατόδρομος ενώ στις καθέτους Κασσαβάτη και Μεταμορφώσεως αλλά και στην οδό Ρήγα Φεραίου που θα είναι το σύνορο των ποδηλατροδρόμων προς Βορά, θα γίνει επέκταση του πεζοδρομίου κατά 2,5 μέτρα και ο νέος ποδηλατόδρομος θα έχει καθαρό πλάτος δύο μέτρα. Ειδική μέριμνα θα ληφθεί στις διασταυρώσεις ώστε να προσέχουν και οι οδηγοί οχημάτων και να μπορούν οι ποδηλάτες να κινούνται με ασφάλεια. Το έργο κοστολογείται στα 800.000 ευρώ και αποτελεί προτεραιότητα για ένταξη στο νέο ΕΣΠΑ. Το δίκτυο θα επεκταθεί στη συνέχεια και στη Ν. Ιωνία. Στο μεταξύ η δημοτική αρχή έχει φροντίσει να προμηθευτεί και 20 νέα ποδηλατοστάσια για να τοποθετηθούν σε διάφορα σημεία της πόλης, εκτός των ήδη υπαρχόντων, για να καλύψουν τις ανάγκες στάθμευσης στο κέντρο της πόλης.

Σημειώνεται ότι η μελέτη που εκπονείται βασίστηκε στις ροές ποδηλάτων αλλά και σε ένα ερωτηματολόγιο που μοιράστηκε σε πάνω από 1500 άτομα, ποδηλάτες, οδηγούς οχημάτων και πεζούς. Από την έρευνα διεφάνη ότι θα επέλεγαν το ποδήλατο για κίνηση στην πόλη πάνω από 80% των ερωτηθέντων ενώ ένα 79% τάχθηκε υπέρ της δηιουργίας ενός δικτύου ποδηλατοδρόμων. 21% των ερωτηθέντων θα ήθελαν να κυκλοφορούν ελεύθερα σε όλη την πόλη τα ποδήλατα. Επίσης δόθηκαν απαντήσεις για το που θα πρέπει να δοθεί προτεραιότητα για την κατασκευή ποδηλατοδρόμων και εδώ ένα 92% απάντησε στο παραλιακό μέτωπο ενώ ένα 78% στον κεντρικό τομέα της πόλης.

“Συνεχώς ενημερωνόμαστε για το τί γίνεται στο εξωτερικό και σχεδιάζουμε σε β’ φάση στα σημεία που βρίσκονται κεντρικά ποδηλατοστάσια να δημιουργηθούν και αποδυτήρια για να αλλάζουν οι ποδηλάτες για να μπορούν να εμφανιστούν ευπρεπώς στους χώρους εργασίας ή ψυχαγωγίας που θα κατευθυνθούν” ανέφερε ο κ. Καραγιάννης

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος