Σε μια ξεκαρδιστική παραλλαγή των βίντεο γονεϊκότητας, ο δημιουργός ψηφιακού περιεχομένου, γνωστός στο διαδίκτυο ως “Corporate Bro”, στο πιο πρόσφατο δημιούργημά του, παρουσιάζει το τεσσάρων μηνών παιδί του σαν να ήταν η τελευταία τεχνολογική καινοτομία. Ο Ross Pomerantz (Ρος Πόμερεντζ), όπως ήταν αναμενόμενο, έγινε viral με το ξεκαρδιστικό βίντεο όπου ξεχωρίζει το χιούμορ και η τρυφερότητα ενώ την παράσταση κλέβει -δικαιολογημένα- ο συμπαθής μικρούλης.
Από το “new baby smell” στo “sleep mode”
Το βίντεο, που έχει συγκεντρώσει πάνω από 15 εκατομμύρια προβολές στο Instagram και κυκλοφορεί ευρέως σε TikTok και YouTube, υιοθετεί το ύφος μιας επαγγελματικής αξιολόγησης προϊόντος για να απαριθμήσει τα «χαρακτηριστικά», την «απόδοση» και το «design» του μωρού. Με ατάκες όπως το “new baby smell”, δηλαδή νέα μυρωδιά μωρού ή τις δυσλειτουργίες (bugs) στην κατάσταση ύπνου που θα διορθωθούν με την επόμενη αναβάθμιση (update), το κλιπ ισορροπεί μεταξύ χιούμορ και τρυφερότητας.
Ο Aμερικανός δημιουργός περιεχομένου, έχοντας αγκαλιά, το χαριτωμένο βρέφος, ξεκινά την περιγραφή σχολιάζοντας την «χρονική παράδοση» δήλαδή τους 9 μήνες της εγκυμοσύνης και συνεχίζει επαιρώντας με τη φράση ότι το «προϊόν» ξεπέρασε τις προσδοκίες χάρη στο ελαφρύ βάρος, την απροσδόκητη αντοχή και την «premium»αγκαλιά. Με μια έξυπνη αναλογία, παρομοιάζει την αποκωδικοποίηση των κλάματων του μωρού με ένα εξελιγμένο “αλγόριθμο” και χαρακτηρίζει το χαμόγελο ως το χαρακτηριστικό που «αλλάζει το παιχνίδι».
Το «προιόν» δεν επιστρέφεται
Παράλληλα, περιγράφει τις επιδόσεις (performance) ως μετατροπή του μητρικού γάλακτος σε ενέργεια και ανάπτυξη και ως ένα εξελιγμένο μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης. Σχολιάζοντας τη «ποιότητα ήχου» την αξιολογεί ως ισχυρή αλλά κάποιες φορές πολύ έντονη. Το βίντεο έχει πάρει και τέσσερα αστέρια με το μήνυμα στην οθόνη να γραφει «τετραμηνιαία κριτική: Baby v1.0».
Η διαδικτυακή κοινότητα, όπως ήταν αναμενόμενο, ανταποκρίθηκε δυναμικά, γεμίζοντας τα σχόλια με αστεία για το επερχόμενο “teen mode” ή προβλήματα λειτουργίας στην εφηβεία. Όσο για όσους διερωτήθηκαν έαν υπάρχει «δωρεάν δοκιμαστική περίοδος» η απάντηση ήταν αρνητική λέγοντας ότι «το προιόν» δεν επιστρέφεται. Αξιοσημείωτο είναι ότι βρέφος καθ’ όλη τη διάρκεια του βίντεο, παρέμεινε ατάραχο φορώντας τα απαραίτητα σκούρα γυαλιά ηλίου, στα μάτια, και κοιτώντας κατάματα την κάμερα. A digital star is born…
Πηγή: Times Of India
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος