Aπό τα 47 άτομα που τραυματίστηκαν από τη σύγκρουση των δύο λεωφορείων του ΟΑΣΑ, που έγινε στη λεωφόρο Καραμανλή, στο ύψος της Α΄πλαζ Βούλας, έξι παιδιά παραμένουν στο Νοσοκομείο Παίδων, δύο στο «Γεννηματάς», τρεις στο «Ασκληπιείο» και δύο στο ΚΑΤ ανάμεσά τους και η 32χρονη πολυτραυματίας.
Η 55χρονη οδηγός νοσηλεύεται, ενώ ο 65χρονος συνάδελφός της αφέθηκε ελεύθερος με απόφαση εισαγγελέα. Τα αίτια του ατυχήματος διερευνώνται από τις αρμόδιες αρχές.
Τα πάντα έγιναν σε κλάσματα δευτερολέπτων , περιέγραψαν αυτόπτες μάρτυρες στο ΕΡΤΝews.
«Μέσα στον πανικό ήταν μία κοπέλα κάτω. Προσπαθήσαμε να τη σηκώσουμε εγώ με την παρέα μου. Δεν τα καταφέραμε τελικά. Είναι μέσα τώρα, τη χειρουργούν έχει πάρα πολλά γυαλιά».
«Δεν κατάλαβα τι έγινε πολύ, απλά χτύπησα, νόμιζα απλά ότι φρέναρε απότομα, αλλά μετά είδα γυαλιά, αίματα και τέτοια», δήλωσε μία άλλη αυτόπτης μάρτυρας στο ΕΡΤΝews.
«Η αστυνομία ήταν εκεί, όπως επίσης και τα ασθενοφόρα. Πήγα στο νοσοκομείο, αυτό ήταν πολύ στρεσογόνο και οι φίλοι μου είναι σε άλλο νοσοκομείο», είπε τουρίστρια.
Σενάρια και ΕΔΕ
Η οδηγός του δεύτερου λεωφορείου που προσέκρουσε με δύναμη στο προπορευόμενο αναδιπλούμενο όχημα νοσηλεύεται στο νοσοκομείο Γεννηματάς. Εξετάζεται το ενδεχόμενο να ένιωσε αδιαθεσία και να έχασε τον έλεγχο του οχήματος.
Ο ΟΑΣΑ διέταξε ΕΔΕ για τις συνθήκες, υπό τις οποίες σημειώθηκε το τροχαίο ατύχημα.
Σύμφωνα με την Κοινοπραξία Συγκοινωνιών Αττικής, το δεύτερο λεωφορείο, κινούμενο με κανονική ταχύτητα και σταθερά κάτω του επιτρεπτού ορίου, προσέκρουσε στο πρώτο χωρίς να φρενάρει, όπως προκύπτει από τα στοιχεία τηλεματικής. Επίσης ανακοινώθηκε ότι:
- Οι δυο οδηγοί είναι κάτοχοι πιστοποιητικού επαγγελματικής ικανότητας με εμπειρία στην εκτέλεση αστικών επιβατικών μεταφορών
- Η οδηγός του δεύτερου λεωφορείου εργάζεται στο συγκοινωνιακό έργο εδώ και μια 5ετία
- Η βάρδια της ξεκίνησε στις 8.00 π.μ και βρισκόταν για περίπου 3,5 ώρες στα καθήκοντά της.
- Τα λεωφορεία είναι σύγχρονης τεχνολογίας, με χρόνο κυκλοφορίας τον Οκτώβριο του 2024
- ‘Ολα τα μηχανολογικά και ηλεκτρολογικά συστήματα, όπως φρένα, ελαστικά, σύστημα διεύθυνσης, είχαν ελεγχθεί και βρίσκονταν σε πλήρη λειτουργία
Ρεπορτάζ: Γιώργος Κοβός, Κατερίνα Φάκα, Κώστας Στάμου, Ελένη Μπουγά, Άντζυ Κούκη, Ειρήνη Κυρίτση, Σπυριδούλα Κακλατζή
Επιμέλεια: Άννα Βλαχοπαναγιώτη, Άντζυ Κούκη
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος