Στις τρεις κορυφές της Βρετανίας η πριγκίπισσα Κέιτ για τη μάχη κατά του καρκίνου

Την πρόκληση των τριών κορυφών της Βρετανίας ολοκλήρωσε η πριγκίπισσα της Ουαλίας, ανεβαίνοντας μέσα σε 24 ώρες στα υψηλότερα βουνά της Σκωτίας, της Αγγλίας και της Ουαλίας, σε μια προσπάθεια στήριξης των καρκινοπαθών και ευαισθητοποίησης για τη σημασία της ολιστικής φροντίδας.

Ανταπόκριση από Λονδίνο: Αναστασία Καντζάβελου

Το Παλάτι του Κένσινγκτον ανακοίνωσε ότι η Κέιτ ολοκλήρωσε την πρόκληση το βράδυ της Κυριακής, ενώ σε μια ιδιαίτερα προσωπική ανάρτηση αναφέρθηκε στη δική της εμπειρία με τον καρκίνο.

Όπως έγραψε, κάθε χρόνο εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι ακούν τη διάγνωση που κανείς δεν θέλει να ακούσει και έρχονται αντιμέτωποι με μια δοκιμασία που επηρεάζει κάθε πτυχή της ζωής τους – σωματικά, συναισθηματικά, ψυχολογικά αλλά και πνευματικά.

Τόνισε ακόμη ότι οι συνέπειες της ασθένειας επηρεάζουν όχι μόνο τους ίδιους τους ασθενείς αλλά και τις οικογένειες, τις φιλίες, την εργασία και τις στιγμές που μένει κανείς μόνος με τις σκέψεις του.

Η πριγκίπισσα σημείωσε ότι ο καρκίνος δεν επηρεάζει μόνο το σώμα, αλλά αλλάζει τον τρόπο που σκέφτεται και αισθάνεται κανείς, προσθέτοντας ότι η πορεία κατά τη διάρκεια αλλά και μετά τη θεραπεία απαιτεί περισσότερα από την ιατρική φροντίδα και μόνο.

Όπως ανέφερε, στόχος της πρωτοβουλίας είναι να αναδειχθεί η σημασία της ολιστικής προσέγγισης, με θεραπείες και υπηρεσίες που λειτουργούν συμπληρωματικά προς την κλασική ιατρική αντιμετώπιση και βοηθούν τους ασθενείς να διατηρούν την ευεξία, την ψυχική ανθεκτικότητα και την ποιότητα ζωής τους κατά τη διάρκεια μιας ιδιαίτερα δύσκολης περιόδου.

Η προσπάθεια στηρίζει το έργο του Royal Marsden Cancer Charity⁠, με στόχο τη διεύρυνση της πρόσβασης σε εξατομικευμένη και ολιστική φροντίδα για περισσότερους ασθενείς σε ολόκληρη τη χώρα.

«Η θεραπεία και η ανάρρωση δεν αφορούν μόνο τη διόρθωση όσων δεν λειτουργούν σωστά, αλλά και την εύρεση ισορροπίας στη ζωή», ανέφερε η Κέιτ, προσθέτοντας ότι το θάρρος δεν είναι μόνο να συνεχίζεις να προχωράς, αλλά και να παραμένεις γειωμένος, συνδεδεμένος με τους ανθρώπους γύρω σου και παρών, ανεξάρτητα από το μονοπάτι που διανύεις.

Η πριγκίπισσα ολοκλήρωσε το μήνυμά της απευθυνόμενη σε όσους δίνουν τη δική τους μάχη με τον καρκίνο: «Μαζί μπορούμε να σταθούμε δίπλα σε όλους όσοι αντιμετωπίζουν την ασθένεια, διασφαλίζοντας ότι κανείς δεν θα νιώθει αόρατος ή χωρίς υποστήριξη. Δεν είστε μόνοι».

Να θυμίσουμε ότι η Κέιτ ανακοίνωσε τον Μάρτιο του 2024 ότι διαγνώστηκε με καρκίνο και υποβλήθηκε σε προληπτική χημειοθεραπεία, ενώ τον Ιανουάριο γνωστοποίησε ότι η νόσος βρίσκεται πλέον σε ύφεση.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος