Οι μίνιονς, γκουρμέ πιγκουίνοι, σκουπόξυλα σε πτήσεις για δύο, θεραπευτικό σεξ στη μηχανή του χρόνου και τουριστική γαλλοφωνία στα πόδια σας. Να πέσει το τεμάχιο μάστορα, που έλεγε και μια φίλη μου.
Εγώ ο Απαισιότατος 4
Είναι ότι σας υπόσχεται το τρέιλερ και ικανοποιεί πλήρως τις προσδοκίες των αναμνήσεων σας… Είναι μια ευχάριστη κωμωδία με χαρακτήρες που γνωρίζετε σε μεγάλο ποσοστό (καθώς υπάρχουν και νέες προσθήκες), ωραίες κορυφώσεις, χορό, κατασκοπία και… minions. Ας μην επεκταθούμε περισσότερο.
Όσο ο γιός του Γκρου αδιαφορεί για τις πράξεις του και την αγάπη του μπαμπά του, ο δεύτερος αντιμετωπίζει έναν νέο άσπονδο εχθρό στο πρόσωπο του Μαξίμ Λε Μαλ και της μοιραίας φιλενάδας του Βαλεντίνας και έτσι η οικογένεια αναγκάζεται άλλοτε να το βάζει στα πόδια αλλάζοντας ταυτότητες και άλλοτε να μπαίνει σε θέση μάχης.
Οι Ναυαγοί
Κουραστική προσπάθεια αποτύπωσης του θριάμβου της θέλησης (με όλες τις κακοτοπιές), με ένα ζευγάρι που δεν πείθει στο φακό (η Μελανί Τιερύ μοιάζει αβέβαιη για κάθε ερμηνευτική της επιλογή και ο Ζιλ Λελους κλαίει τον μακαρίτη «πριν τον χάσει»). Άσβεστη μένει στη μνήμη σου δε η σκηνή με τον πιγκουίνο, αλλά για τους λάθος λόγους.
Για το νεαρό ζευγάρι είναι όνειρο ζωής να κάνουν ένα ταξίδι εν πλω θέλοντας να επιβεβαιώσουν μια θεωρία που πλανάται. Δυστυχώς θα εγκλωβιστούν για αρκετό καιρό σε ένα νησί, χωρίς δυνατότητα επικοινωνίας και αναγκασμένοι να ξεπερνούν τα όρια τους για να διατηρηθούν στη ζωή.
Βρέχει Άντρες
Με την Λορ Καλαμύ να παίρνει στην πλάτη μια ολόκληρη ταινία και την επίγευσή της, δείχνει το μεγαλείο του κωμικού της ταλέντου που είναι ανώτερο των άλλοτε πετυχημένων, άλλοτε όχι κωμικών γκαγκ.
Η Ίρις έχει ξεχάσει τη χαρά στα σκέλια της. Όσο περιμένει να ακούσει τις επευφημίες για τα εξαιρετικά της παιδιά, μια άλλη μητέρα θα τη βοηθήσει να απενοχοποιήσει τον σωματικό έρωτα μέσα από τα aplications. Τελικά όταν βρέχει άντρες, εκείνη θα κρατά ομπρέλα ή θα χορεύει σαν τον τζιν Κέλλυ στο «Singing in the Rain»;
Pacifiction
Όσο σβήνει η εποχή της αποικιοκρατίας, χαρίζεται στους μη μετέχοντες το ευεργέτημα της παρατήρησης και στη συνέχεια του εύστοχου σιωπηλού σχολιασμού. Αυτό κάνει με δεξιοτεχνία ο Αλμπερτ Σερά στο «Pacifiction», ένα θρίλερ που αργεί να πάρει μπρος αλλά έχει στόχο και κατάληξη.
Στην Ταϊτή της Γαλλικής Πολυνησίας, ο Ύπατος Αρμοστής της Δημοκρατίας και στέλεχος της γαλλικής κυβέρνησης καλείται να διαχειριστεί τις συνέπειες της εξάπλωσης μιας φήμης, πως συνεχίζονται εκεί με επικείμενα μυστικά πειράματα πυρηνικών δοκιμών.
Θαύμα στο Μιλάνο
Με μια μυθική σκηνή στο τέλος που το όνειρο και το παραμύθι συναντιούνται, η ταινία του Βιτόριο Ντε Σίκα μπορεί να δείχνει ένα παρωχημένο παραμύθι, ιστορικά όμως, με τα δύο πόδια στην διαλυμένη από τον ΔΠΠ Ιταλία, έχει ακόμα ένα αθώο υπαινιγμό για την αντιστροφή των όρων μιας προκαθορισμένης τύχης… που είναι και ο βαθύτερος στόχος του παραμυθιού, της αφήγησης και κατ επέκταση του κινηματογράφου.
Η τενεκεδούπολη στο Μιλάνο κινδυνεύει από ένα πλούσιο μεγιστάνα που έχει άλλες βλέψεις για τον τόπο και τους κατοίκους της. Ο Τότο, ένας άνδρας με ηγετικές ικανότητες και το δίκαιο στο πλευρό του, θα συνταχθεί με τους «φτωχούς μεροκαματιάριδες» για να παλέψουν το άδικο.
Η Λεωφόρος της Δύσης
Ανάμεσα στη σάτιρα και το μελό, τη σκουριά και το λούστρο, στα θύματα κυκλωμάτων που αλλάζουν ρόλους με τους θύτες, στο γκροτέσκο και το κλασικό, «Η Λεωφόρος της Δύσης», ίσως η καλύτερη ταινία του Μπίλυ Γουάιλντερ με τους Έρικ φον Στροχάιμ και Γκλόρια Σουάνσον σε ερμηνείες που δεν υπάρχουν όμοιές τους, και που όσα χρόνια και αν περάσουν θα μας θυμίζει πως ο θάνατος πουλάει περισσότερο από το όνειρο. Δομημένο αριστοτεχνικά σενάριο που προδίδει από την πρώτη σκηνή την εξέλιξη του και καταφέρνει να παράγει αγωνία. Η κινηματογράφηση του, με πρωτοπόρα πλάνα (η καθρεφτισμένη σκηνή στην πισίνα, το κατέβασμα από τη σκάλα της Νόρμα, η ανατριχιαστική αποκάλυψη του μπατλερ κλπ) είναι ελάχιστα στοιχεία που θα κάνουν την εμπειρία σας, ακόμα και σήμερα, ακόμα και αν έρχεστε για πρώτη φορά σε επαφή με αυτή την ταινία, άσβεστη. Όλα αυτά δοσμένα με πηγαία παρατήρηση στον κινηματογράφο που δεν υπάρχει και σε αυτόν που πήρε τη θέση του.
Η Νόρμα έχει πεισθεί κακώς για τον αγνό και παθιασμένο έρωτα του Τζο, ενός σεναριογράφου που ψάχνει την ευκαιρία να γίνει το golden boy της sugar mother. Δυστυχώς, όταν ο Τζο ερωτευτεί πραγματικά μια νεότερη γυναίκα, θα γνωρίσει εκτός σεναρίου πως μια ερωτευμένη γυναίκα μπορεί να ξεπεράσει ακόμα και την υπερβολή της για να υπερασπιστεί την εικόνα και τα πάθη της.
Με την κινηματογραφική τέχνη να επιπλέει λαβωμένη σε μια πισίνα που υπογραμμίζει το παλιό μεγαλείο, το ταλαιπωρημένο από υγρασία μαυσωλείο να θυμίζει τις παλιές στεγανές μέρες και τους ανθρώπους να εξυπηρετούν τη δόξα της πινακίδας/αδιέξοδο που γράφει «Σάνσετ Μπούλοβαρ», ο μονόδρομος της ουσιαστικότερης και της περισσότερο «λαβωτικής» κριτικής της εξέλιξης του σταρ σίστεμ, κάνουν αυτή την ταινία περισσότερο ζωντανή από ποτέ.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος