Τα νέα πρόσωπα της Κρατικής Ορχήστρας Θεσσαλονίκης γράφουν το επόμενο κεφάλαιο– Η γενιά που δίνει τον τόνο

Με πάθος, θετική ενέργεια και αφοσίωση, οι νέοι μουσικοί της Κρατικής Ορχήστρας Θεσσαλονίκης συνεχίζουν μια μακρά παράδοση αριστείας, φέρνοντας μαζί τους τη φρεσκάδα και το όραμα της επόμενης μέρας. Νέα ταλέντα και ιδέες ανανεώνουν τον ήχο και το πνεύμα της Ορχήστρας, που διανύει μία από τις πιο δημιουργικές της περιόδους.

Η Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης έχει εξελιχθεί σε ορχήστρα διεθνών προδιαγραφών σε μια περίοδο έντονης εξωστρέφειας με συναυλίες και σημαντικές συνεργασίες, ενώ πρόσφατα ανακοινώθηκε από την Υπουργό Πολιτισμού, Λίνα Μενδώνη πως το εμβληματικό, βιομηχανικό κτήριο του Φιξ θα στεγάσει το ΜΟΜus και την ΚΟΘ. Η ορχήστρα της Θεσσαλονίκης, που εμφανίστηκε μεταξύ άλλων στη θρυλική «Xρυσή αίθουσα» της Musikverein εξελίσσεται διαρκώς δίνοντας χώρο στους νέους μουσικούς.

Ποιοι είναι όμως αυτοί οι νέοι μουσικοί πέρα από τα γνώριμα πρόσωπα που βλέπουμε στις συναυλίες της; Ανάμεσα σε πρόβες, γέλια και αξιομνημόνευτες συναυλίες, οι νεαρές και οι νεαροί που εντάχθηκαν πρόσφατα στην ορχήστρα μίλησαν αποκλειστικά στο ertnews.gr για τη χαρά της συνεργασίας και την αίσθηση ότι ανήκουν σε μια μεγάλη μουσική οικογένεια. Στη φωτογράφιση που κλήθηκαν να κάνουν υπό την ακούραστη ματιά του Γιώργου Χρυσοχοΐδη φάνηκαν να το διασκεδάζουν, αλλά ταυτόχρονα ήταν εμφανές ότι δεν είναι εξοικειωμένοι με τη διαδικασία. Αυτό όμως που εύκολα διέκρινε κανείς ήταν τα πρόσωπα τους, που φωτίζονται όταν μιλούν για την κοινή τους αγάπη: τη μουσική!

Τα νέα πρόσωπα της Κρατικής Ορχήστρας Θεσσαλονίκης γράφουν το επόμενο κεφάλαιο– Η γενιά που δίνει τον τόνο
Ματέο Σεστάνι, Ευαγγελία Χατζηπέτρου, Ευαγγελία Κουτσοδήμου, Σωκράτης Τρουπτσίδης. Αντώνιος Τζιβένης
και Ανδριάνα Σους

«Από την πρώτη κιόλας στιγμή στην Ορχήστρα αισθάνθηκα απίστευτη αποδοχή και ζεστασιά από όλους. Το κλίμα είναι εξαιρετικά θετικό και είναι φανερή η συλλογική προσπάθεια όλων για συνεχή εξέλιξη και για την παρουσίαση ενός αποτελέσματος υψηλού καλλιτεχνικού επιπέδου», σημειώνει η 22χρονη βιολονίστα Ευαγγελία Κουτσοδήμου, που διορίστηκε μέλος της ΚΟΘ μόλις τον Μάρτιο του 2025.

«Όσο περνά ο καιρός, συνειδητοποιώ ολοένα και περισσότερο πόσο τυχερή είμαι που μπορώ να έχω ως επάγγελμα την πραγματική μου αγάπη. Η ΚΟΘ έχει για μένα μια πολύ ξεχωριστή θέση, καθώς ήταν η πρώτη ορχήστρα που είχα την ευκαιρία να ακούσω ζωντανά. Θυμάμαι χαρακτηριστικά πως επρόκειτο για την συναυλία “Ένας Αμερικανός στο Παρίσι” και είχα μείνει κυριολεκτικά άφωνη από τον ήχο, τα χρώματα και την ενέργεια της ορχήστρας. Αισθάνομαι πραγματική τιμή που βρίσκομαι ανάμεσα σε εκείνους τους μουσικούς, που τότε πυροδότησαν τον ενθουσιασμό μου για την ορχηστρική μουσική. Αυτό που ξεχωρίζω στην καθημερινότητά μου στην ορχήστρα είναι η αίσθηση οικογένειας. Για μένα, η ΚΟΘ είναι ένα πολύτιμο σχολείο», τονίζει η ίδια, επισημαίνοντας ότι είχε πάντα την αμέριστη συμπαράσταση της οικογένειας της και νιώθει βαθιά ευγνωμοσύνη για αυτό.

Η Ευαγγελία γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Σάμο και ξεκίνησε μαθήματα βιολιού στα οκτώ της χρόνια, λαμβάνοντας κατ’ οίκον διδασκαλία με καθηγήτρια την Έλενα Καλίνκινα. « Έκανα ιδιαίτερα γιατί τότε στο νησί δεν υπήρχε ωδείο. Στα 17 άρχισα διαδικτυακά μαθήματα με τον κ. Λιβιεράτο, ο οποίος με εισήγαγε σε νέες τεχνικές και εκφραστικές δυνατότητες του οργάνου, διευρύνοντας τον τρόπο που αντιλαμβανόμουν τη μουσική. Σπούδασα στο Τμήμα Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης του ΠΑΜΑΚ, στην τάξη βιολιού του Δημ. Χανδράκη, που από την πρώτη στιγμή υπήρξε για μένα καθοριστική παρουσία και με υπομονή και ουσιαστικό ενδιαφέρον συνέβαλε αποφασιστικά στην καλλιτεχνική μου εξέλιξη», εξηγεί.

«Θέλω να συνεχίσω να εξελίσσομαι προσωπικά, ώστε να μπορώ να συμβάλλω όσο περισσότερο γίνεται στη συνολική δυναμική της ορχήστρας. Ανυπομονώ για τις επόμενες συναυλίες και τα μελλοντικά πρότζεκτ. Η ΚΟΘ αποτελεί πηγή έμπνευσης και ένα ζωντανό παράδειγμα του πώς η συλλογική δημιουργία μπορεί να γεννά κάτι βαθιά συγκινητικό και αληθινό», καταλήγει.

Τα νέα πρόσωπα της Κρατικής Ορχήστρας Θεσσαλονίκης γράφουν το επόμενο κεφάλαιο– Η γενιά που δίνει τον τόνο
Αντώνιος Τσιβένης, Ανδριάνα Σους, Σωκράτης Τρουπτσίδης, Ευαγγελία Κουτσοδήμου, Ευαγγελία Χατζηπέτρου
και Ματέο Σεστάνι

«Η ένταξη μου στην ορχήστρα ήρθε απρόσμενα, ήταν ένα όνειρο και ένας στόχος, που δεν περίμενα να πραγματοποιηθούν τόσο νωρίς στη ζωή μου. Η ακρόαση έγινε τον Μάρτιο του 2024 και έκτοτε αποτελώ μέρος αυτού του μοναδικού συνόλου ή αλλιώς, όπως προτιμώ να λέω “της οικογένειας της ΚΟΘ”. Οι άνθρωποι και το περιβάλλον με έχουν κάνει να νιώσω ότι δεν πρόκειται απλώς για ένα εργασιακό περιβάλλον και αυτό είναι κάτι πολύ ιδιαίτερο και αξιοζήλευτο στον χώρο μας», δηλώνει ο 24χρονος τσελίστας Ματέο Σεστάνι. 

Ο ίδιος δε ξεχνά την εμφάνιση της ΚΟΘ στη Musikverein της Βιέννης τον περασμένο Σεπτέμβριο και το θεωρεί τεράστια τύχη που ήταν εκεί. «Πρόκειται για μια εκ των ιστορικότερων αιθουσών του παγκόσμιου μουσικού χάρτη και η εμφάνιση κάθε μουσικού εκεί αποτελεί πρόκληση για τον ίδιο. Πρόκληση η οποία στη δική μας περίπτωση δεν μεταφράστηκε ποτέ σε άγχος. Τα συναισθήματα που μας κατέκλυζαν εκείνη την ημέρα ήταν ενθουσιασμός και ανυπομονησία να δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό. Μια από τις καλύτερες εμφανίσεις της ορχήστρας, που σίγουρα θα μας μείνει ανεξίτηλα χαραγμένη στο μυαλό για το υπόλοιπο της ζωής μας», τονίζει.

Ο Ματέο γεννήθηκε στην Αθήνα και έκανε τα πρώτα μαθήματα στο βιολοντσέλο σε ηλικία 6 ετών. Πρώτος του καθηγητής υπήρξε ο Βαγγέλης Νίνα, στην τάξη του οποίου έλαβε το δίπλωμα του το 2020 από το Ωδείο Αθηνών. Συνέχισε τις σπουδές του στο τμήμα Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, με ειδίκευση στο βιολοντσέλο στην τάξη του Δημήτρη Πάτρα, όπου και αποφοίτησε.  Είναι μέλος μερικών από τις πιο σημαντικές νεανικές ορχήστρες της χώρας όπως η Ελληνική Συμφωνική Ορχήστρα Νέων (2023 μέχρι σήμερα) και η Underground Youth Orchestra (2010 έως σήμερα), έχει συμπράξει ως σολίστ με αντίστοιχες ορχήστρες στη Γερμανία και ιδρυτικό μέλος του συνόλου μουσικής δωματίου Trio Fourtouna.

Το μέλλον της ορχήστρας για τον Ματέο προβλέπεται συναρπαστικό. «Παρακολουθώ την ορχήστρα αρκετά χρόνια πριν ενταχθώ σε αυτή, και η πορεία της είναι συνεχώς ανοδική. Ταξίδια σε μέρη που η ορχήστρα δεν έχει εμφανιστεί στο παρελθόν, παγκόσμιες πρεμιέρες και ρεπερτόριο που όλοι μας έχουμε ονειρευτεί να ερμηνεύσουμε είναι μόνο μερικά από όσα έρχονται. Όλο αυτό μας εμπνέει όλους μας, ανεξαρτήτως ηλικίας», καταλήγει. 

Τα νέα πρόσωπα της Κρατικής Ορχήστρας Θεσσαλονίκης γράφουν το επόμενο κεφάλαιο– Η γενιά που δίνει τον τόνο

H 30χρονη Ανδριάνα Σους είναι μέλος της ομάδα των κόρνων από τον Απρίλιο του 2020. Ανέλαβε καθήκοντα σε μια ιδιαίτερη περίοδο, με τις πρωτόγνωρες συνθήκες που επικρατούσαν τότε λόγω της πανδημίας. «Αυτή η αρχή μαζί με άλλους νέους συναδέλφους στην ΚΟΘ αποτέλεσε από μόνη της μία πρόκληση. Παρ’ όλα αυτά, ένιωθα τεράστια χαρά και ευγνωμοσύνη που γινόμουν μέρος αυτής της Ορχήστρας – ενός συνόλου που θαύμαζα από μικρή», λέει η ίδια.

Στις πιο αξέχαστες εμπειρίες με την ορχήστρα ξεχωρίζει την πρόσφατη συναυλία στη Βιέννη, αλλά και την εκτέλεση της 9ης Συμφωνίας του Α. Μπρούκνερ τον Νοέμβριο του 2024 στην Αίθουσα Τελετών του Α.Π.Θ., υπό την διεύθυνση του Βρετανού μαέστρου, Αρχιμουσικού της ΚΟΘ Leo McFall. «Εκείνη τη φορά είχα τη χαρά να παίξω όχι μόνο κόρνο, αλλά και τούμπα Βάγκνερ – ένα συγγενικό όργανο του κόρνου, με βαθύ και ζεστό ήχο που με συναρπάζει κάθε φορά που το παίζω», σημειώνει.

Η Θεσσαλονικιά μουσικός σπούδασε κόρνο στο Κρατικό Ωδείο με τον Κλεάνθη Ζαρίμπα, όπου έλαβε το δίπλωμα της, ενώ παράλληλα ολοκλήρωσε το πτυχίο της στη Σχολή Βαλκανικών, Σλαβικών και Ανατολικών Σπουδών του ΠΑΜΑΚ και στη συνέχεια έλαβε το μεταπτυχιακό της από την Ανώτατη Σχολή Μουσικής του Detmold στη Γερμανία με τον Norbert Stertz.

Τα νέα πρόσωπα της Κρατικής Ορχήστρας Θεσσαλονίκης γράφουν το επόμενο κεφάλαιο– Η γενιά που δίνει τον τόνο

«Είμαι βαθύτατα ευγνώμων για τους ανθρώπους που στάθηκαν καθοριστικοί στην μουσική μου πορεία. Ο Κλεάνθης Ζαρίμπας ήταν αυτός που με μύησε στην ομορφιά του κόρνου και της μουσικής γενικότερα και με ενέπνευσε να κυνηγήσω μια επαγγελματική πορεία στη μουσική, ενώ ο Norbert Stertz με βοήθησε να εξελιχθώ περαιτέρω και να βρω την πιο ώριμη εκδοχή του εαυτού μου, τόσο ως μουσικός όσο και ως άνθρωπος».

Δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για την πορεία της ΚΟΘ και νιώθει ότι έχει πολλά να προσφέρει συνεισφέροντας στην κοινή προσπάθεια. «Η ορχήστρα μας ανεβαίνει συνεχώς επίπεδο, γίνεται πιο εξωστρεφής και δραστήρια, με σπουδαίες συνεργασίες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Είμαι πολύ χαρούμενη που αποτελώ μέρος αυτής της διαδρομής και ανυπομονώ για όσα έρχονται», καταλήγει.

Τα νέα πρόσωπα της Κρατικής Ορχήστρας Θεσσαλονίκης γράφουν το επόμενο κεφάλαιο– Η γενιά που δίνει τον τόνο

Ο Σωκράτης Τρουπτσίδης κατάγεται από την Κέρκυρα και είναι μέλος της ΚΟΘ από τον περασμένο Απρίλιο. Ξεκίνησε στη Φιλαρμονική Εταιρεία Κέρκυρας, όπου αγάπησε τα κρουστά. Συνέχισε τις σπουδές του στο Ιόνιο Ωδείο με τον Μάριο Μουζακίτη, και στη συνέχεια στη Μουσική Ακαδημία του Κάσσελ “Louis Sphor” στη Γερμανία με καθηγητή τον Sven Pollkötter, απ’ όπου αποφοίτησε μόλις το 2025. Κατά τη διάρκεια των σπουδών του, συμμετείχε στην Ακαδημία του Κρατικού Θεάτρου του Κάσσελ (Staatstheater Kassel) για τη σεζόν 2023/24, αποκτώντας πολύτιμες εμπειρίες για τις απαιτήσεις μιας επαγγελματικής ορχήστρας. Η υποστήριξη της οικογένειας του και η καθοδήγηση του πρώτου του δασκάλου, Μάριου Μουζακίτη, ήταν καθοριστικές, όπως λέει, για να ακολουθήσει με αφοσίωση και πάθος το δρόμο της μουσικής. 

Ο 25χρονος κρουστός οραματίζεται τα επόμενα χρόνια ως μια περίοδο δημιουργικής εξέλιξης και παραδέχεται ότι είχε αγωνία στις ακροάσεις. «Τη στιγμή που έμαθα πως πέρασα στις ακροάσεις ένιωσα βαθιά χαρά, ήταν συγκινητικό. Το να διακρίνεται κανείς μέσα από μια τόσο απαιτητική διαδικασία και να έχει την ευκαιρία να συνεργάζεται καθημερινά με κορυφαίους μουσικούς είναι κάτι που χαίρομαι πολύ, καθώς μου έδωσε τη δυνατότητα να επιστρέψω στην Ελλάδα και να κάνω το επάγγελμα που αγαπώ, σε ένα περιβάλλον, όπου νιώθω ότι μπορώ να εξελίσσομαι και να εκφράζομαι ουσιαστικά μέσα από τη μουσική», τονίζει.

«Θέλω να συνεχίσω να μαθαίνω μέσα από τη συνεργασία με τους συναδέλφους και τη συμμετοχή σε υψηλού επιπέδου παραγωγές. Αυτό που με εντυπωσίασε από την πρώτη στιγμή είναι η ενέργεια της ορχήστρας και η αίσθηση ενότητας που υπάρχει ανάμεσα στους μουσικούς. Η ΚΟΘ έχει όλα τα εφόδια για να συνεχίσει την ανοδική της πορεία, με τολμηρές επιλογές στο ρεπερτόριο και διεθνείς συνεργασίες», λέει στο ertnews.gr.

Και ο Σωκράτης συμμετείχε στην ιστορική συναυλία της ορχήστρας στη Βιέννη και αυτό του έδωσε μεγάλη ώθηση για όσα έρχονται, ενώ δε ξεχνά το δέος που ένιωσε μπαίνοντας στην περίφημη «Χρυσή Αίθουσα», όπου δίνει κάθε Πρωτοχρονιά συναυλία η Wiener Philharmoniker, η Φιλαρμονική Ορχήστρα της Βιέννης.

Τα νέα πρόσωπα της Κρατικής Ορχήστρας Θεσσαλονίκης γράφουν το επόμενο κεφάλαιο– Η γενιά που δίνει τον τόνο

O Αντώνιος Τζιβένης είναι 25 χρονών και ξεκίνησε στα επτά του χρόνια μαθήματα βιολιού στο Δημοτικό Ωδείο Καβάλας, στην πόλη όπου γεννήθηκε. Το γεγονός ότι ο μεγάλος του αδερφός έπαιζε βιολί τον επηρέασε, όπως λέει, με την αγάπη του για τη μουσική να μεγαλώνει όσο περνούσε ο καιρός. Αυτό μόνο ήθελε να κάνει με την Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης να μπαίνει από νωρίς στο κάδρο της ζωής του.  

«Άκουσα για πρώτη φορά την ΚΟΘ, η οποία είχε έρθει για συναυλία στην Καβάλα όντας ακόμα παιδί. Ερμήνευαν το Κονσέρτο για βιολί του Μπετόβεν και την πρώτη Συμφωνία του Τσαϊκόφσκι. Τα συναισθήματα μετά τη συναυλία κράτησαν μέρες. Μια θέση μουσικού στην ορχήστρα: αυτό έμελλε να γίνει ένα από τα πρώτα μου όνειρα. Επηρεασμένος και από τον μεγάλο μου αδελφό, ο οποίος σπούδαζε στο Τμήμα Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης του ΠΑΜΑΚ, όταν έφτασε η ώρα να σπουδάσω, γνώριζα ήδη από πολύ πριν τι θα διάλεγα», τονίζει.

«Εκεί ήταν που αποφάσισα να το “γυρίσω στη βιόλα”, όπως λένε, αφήνοντας το βιολί. Στη διάρκεια των σπουδών μου γνώρισα αρκετούς μουσικούς της ΚΟΘ, είχα μάλιστα κάποιους καθηγητές, που ήταν και μέλη της ορχήστρας. Είχα αποκτήσει μια μικρή ιδέα για την ορχήστρα. Όταν πλέον το όνειρο μου πραγματοποιήθηκε, από την πρώτη κιόλας στιγμή που βρέθηκα καθισμένος σε αναλόγιο, ανάμεσα σε τόσους μουσικούς που έβλεπα μονάχα από μακριά στις συναυλίες, δεν αισθάνθηκα ότι ήμουν απλώς ένας ακόμα μουσικός, αλλά ένιωσα μέλος μιας αγαπημένης οικογένειας», συνεχίζει.

«Ποιος θα φανταζόταν όταν εγώ έκανα όνειρα, ότι τελικά μετά από λίγα χρόνια θα έπαιζα με την Ορχήστρα στο θρυλικό Musikverein της Βιέννης, ή ότι θα συμμετείχα σε έργα σαν την θρυλική Συμφωνία του Χριστού του Χαριλάου Περπέσσα και την Ιεροτελεστία της Άνοιξης του Στραβίνσκι, ή ότι θα συναντούσα τόσο αξιοσημείωτους μαέστρους στο πόντιουμ, όπως τον Leo McFall, τον Thomas Sanderling ή τον Βασίλη Χριστόπουλο κ.α… Κάθε νέο κονσέρτο είναι και μια νέα περιπέτεια, ένας μικρός κόσμος προς ανακάλυψη με συντρόφους τους νέους μου συναδέλφους. Εδώ και μισό χρόνο, από τις λιγοστές μου εμπειρίες, όλα δείχνουν πως το μέλλον αναμένεται πολλά υποσχόμενο. Δεξιά κι αριστερά ακούγεται ότι διανύουμε μια “χρυσή εποχή” με ενδιαφέρουσες παραγωγές και ικανούς ανθρώπους για την πραγματοποίησή τους».

Για το μέλλον της ορχήστρας θα ευχόταν «να υπάρχει πάντα αυτή η ασυγκράτητη όρεξη, από την οργάνωση μέχρι και την ερμηνεία του κάθε μουσικού προγράμματος, η οποία θα κινεί τα νήματα κατά την καλλιτεχνική της πορεία». Δε διστάζει μάλιστα να προτείνει και κάποια έργα πάνω στα οποία θα ήθελε να δουλέψουν. «Είναι αυτονόητο στον μουσικό κόσμο πως υπάρχει πλήθος έργων, πλουσίων σε βιώματα και νοήματα, λιγότερο έως και οριακά καθόλου ευρέως αναγνωρισμένων συνθετών… για αυτό θα ήθελα να εκφράσω το όραμά μου, να συμπεριλαμβάνονται τέτοια έργα σε όσο το δυνατόν περισσότερες παραγωγές. Για να μην σας αφήσω έτσι, θα σας προτείνω ενδεικτικά μερικά “έργα φωτιά”: Allan Pettersson – Έκτη  Συμφωνία, Ένατη Συμφωνία (ή οποιαδήποτε άλλη εκ των 16 Συμφωνιών), Miloslav Kabeláč – Το μυστήριο του χρόνου και Olivier Messiaen – Éclairs sur l’Au-Delà…», λέει χαμογελώντας. 

Για τον ίδιο ο σκοπός μιας τέτοιας ορχήστρας είναι να εμπνέει τον κόσμο, να τον συντροφεύει, να τον παρηγορεί και να τον ψυχαγωγεί.

Τα νέα πρόσωπα της Κρατικής Ορχήστρας Θεσσαλονίκης γράφουν το επόμενο κεφάλαιο– Η γενιά που δίνει τον τόνο
Ματέο Σεστάνι, Ευαγγελία Χατζηπέτρου, Σωκράτης Τρουπτσίδης,
Ανδριάνα Σους, Εύα Κουσιοπούλου (δημοσιογράφος) , Ευαγγελία Κουτσοδήμου και Αντώνιος Τζιβένης

Η 22χρονη Ευαγγελία Χατζηπέτρου γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Θεσσαλονίκη. Σπούδασε βιολί στο Νέο Ωδείο Θεσσαλονίκης αρχικά με την Μαρίνα Σέλκοβα και στη συνέχεια με τον Ανδρέα Παπανικολάου και έχει γίνει δεκτή για συνέχιση σπουδών στη Hochschule für Musik und Darstellende Kunst Frankfurt am Main στη Γερμανία. Πήρε το δίπλωμα της μόλις 16 ετών. Μέχρι τότε, είχε συμμετοχή και επιτυχίες, σε διάφορους διαγωνισμούς στην Ελλάδα, καθώς και αρκετά masterclasses με σπουδαίους βιολονίστες και καθηγητές. Παράλληλα με τη συμμετοχή της στην ορχήστρα, σπουδάζει Πληροφορική στο ΑΠΘ.

«Πιστεύω πως δε θα ακολουθούσα αυτή την πορεία, χωρίς τη στήριξη και την εμπιστοσύνη των γονιών μου, ιδιαίτερα του πατέρα μου. Έμπνευση και οδηγός όμως είναι για μένα ο καθηγητής μου, Ανδρέας Παπανικολάου. Θαυμάζω τον τρόπο που προσεγγίζει τη μουσική, δίπλα του νιώθω πως γίνομαι καλύτερη μουσικός» δηλώνει στο ertnews.gr.

Τα νέα πρόσωπα της Κρατικής Ορχήστρας Θεσσαλονίκης γράφουν το επόμενο κεφάλαιο– Η γενιά που δίνει τον τόνο
Ευαγγελία Κουτσοδήμου, Σωκράτης Τρουπτσίδης, Ανδριάνα Σους, Ματέο Σεστάνι, Ευαγγελία Χατζηπέτρου
και Αντώνιος Τζιβένης

Η Ευαγγελία, επιλέχθηκε στα πρώτα βιολιά (tutti) της ΚΟΘ, όταν ήταν 19 ετών, το 2022, σε μια περίοδο που «διαπραγματευόταν τη σχέση της με τη μουσική», όπως τονίζει, ενώ σπούδαζε Πληροφορική στο ΑΠΘ. «Μου πήρε αρκετό καιρό να συνειδητοποιήσω τι είχε συμβεί, τελικά όμως δεν κατάλαβα πώς πέρασαν 3 χρόνια γεμάτα δυνατές εμπειρίες, πλούσιο και ιδιαίτερο ρεπερτόριο, συνεργασίες με σπουδαίους μαέστρους και σολίστ, ταξίδια και αξέχαστες συναυλίες. Δε θα ξεχάσω την συγκίνηση μου τον πρώτο χρόνο, στη συναυλία μας στην Κύπρο, που παίζαμε τη 2η συμφωνία Ραχμάνινοφ. Είναι σπουδαίο για έναν νέο μουσικό να συμμετέχει σε ένα τόσο σημαντικό μουσικό σύνολο, με ζεστό και φιλόξενο κλίμα, όπου κάθε μέλος έχει τη δική του ιστορία και ταλέντο. Για μένα, η ΚΟΘ αποτελεί ένα μεγάλο σχολείο, γεμάτο γνώση και έμπνευση που φώτισε τη μουσική στη ζωή μου από μια διαφορετική πλευρά», σημειώνει.

«Θα χαρώ πολύ να σπουδάσω περισσότερο και να επιστρέψω πιο ώριμη, με πιο ολοκληρωμένη αντίληψη του βάθους και της έκτασης της μουσικής. Πιστεύω πολύ στη δυναμική, στην εξέλιξη, στη δημιουργική πορεία της ορχήστρας και στο ρόλο που μπορεί να έχει στην πολιτιστική ζωή της πόλης και όχι μόνο, παράγοντας μουσική και πολιτισμό. Είμαι σίγουρη πως τα χρόνια που έρχονται θα είναι χρόνια δημιουργίας, ανέλιξης και εξωστρέφειας με πολλά ταξίδια, ενδιαφέρουσες παραγωγές, με σημαντικό ρεπερτόριο, συνεργασίες με σπουδαίους καλλιτέχνες», λέει η ίδια.

Για την Ευαγγελία αυτή η ορχήστρα έχει δημιουργηθεί με πολλή αγάπη. «Είναι, με έναν τρόπο, ένα πλαίσιο έκφρασης και μοιράσματος, μια μεγάλη μουσική οικογένεια που ενώνει ανθρώπους και νιώθω πολύ τυχερή που ανήκω σε αυτήν», καταλήγει.

  • Ευχαριστούμε το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης για την ευγενική φιλοξενία.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος