Οι ταινίες της εβδομάδας: Χρυσές ερμηνείες, μεγάλα ταξίδια και… ο Πάντινγκτον στο Περού!

Η κινηματογραφική επιστροφή του Ντάνιελ Κρεγκ με μια ερμηνεία που ήταν υποψήφια για Χρυσή Σφαίρα, η βραβευμένη με χρυσή σφαίρα δεύτερης ανδρικής ερμηνείας το «Αληθινός Πόνος» και για τους μικρούς μας φίλους η Τρίτη κινηματογραφική περιπέτεια του Πάντινγκτον, δίνουν πνοή σε αυτή την κινηματογραφική εβδομάδα.

Queer

Η εμφάνιση ενός φοιτητή θα αλλάξει την καθημερινότητα του 40άρη+ συγγραφέα που ζει -για να εμπνευστεί- στο Μεξικό. Ο χαρακτήρας, που μοιάζει να εμπνέεται από τον συγγραφέα του βιβλίου Γουίλιαμ Μπάροουζ, εκτός από τη σεξουαλική συντροφιά αναζητά ένα στοιχείο που μπορεί να βρεθεί σε ένα φυτό χαμένο στο δάσος, που θεωρεί ότι θα αλλάξει τη ζωή του.

Το «Queer» είναι μια ενδιαφέρουσα αλλά άνιση ταινία που αφιερώνει πολύ χρόνο στο πρώτο μέρος για να μας γνωρίσει τους ήρωες, ενώ στο δεύτερο μέρος χαόνεται προς τέρψη των ζητουμένων της. Η έλλειψη σύνδεσης στα δύο μέρη αφήνει εν μέρη και ασύνδετο το κοινό στον κόσμο του. Ας σημειωθεί ότι οι Ντάνιελ Κρέγκ και ο αγνώριστος Σβάρτσμαν δίνουν ρεσιτάλ ημιτονίων στης καλοκουρδισμένες συγχρονισμένες στην εντέλεια ερμηνείες τους.

Αληθινός Πόνος

Δύο εντελώς διαφορετικές προσωπικότητες που συνδέονται με δεσμούς αίματος, τα ξαδέλφια Ντέιβιντ και Μπέντζι, συνταξιδεύουν για να αποτίνουν φόρο τιμής στον τόπο που μεγάλωσε η προσφάτως αποβιώσασα γιαγιά τους. Ο ένας εξωστρεφής, κρύβει τις πληγές και τα φαντάσματά του. Ο άλλος, περισσότερο εσωστρεφής, θαυμάζει και αναλογίζεται τους λόγους και τις αφορμές που αποκόπηκε από τον τόσο αινιγματικά γοητευτικό συγγενή του που σταδιακά αυτοκαταστρέφεται. Όλο αυτό σε ένα ταξίδι συνάντησης των τόπων του ολοκαυτώματος, και όσων συνεπάγονται. Ο Τζέσε Έιζενμπεργκ εκτός από πολυπρόσωπος ηθοποιός ερμηνειών στο φάσμα, επιβεβαιώνει ότι γνωρίζει σε βάθος την ανθρώπινη ψυχή, επιλέγοντας να αποκαλύψει με διακριτικότητα τις σκιές της. Καθοδηγεί με άλλη ιδιότητα από τις δύο προηγούμενες θεσπέσια τον Κιέραν Κάλκιν και επανασυστήνει την ξεχασμένη Τζένιφερ Γκρέυ. Μετατρέποντας τη μικροιστορία σε μακροιστορία, στοιχειοθετεί πως ο αληθινός πόνος της μονάδας, οφείλει να αφορά το σύνολο.

Η Ληστεία του Αιώνα 2

Επτά χρόνια μετά την πρώτη ληστεία, ο σερίφης Ο΄ Μπράιαν θα ενσωματωθεί σε μια ομάδα διαρρηκτών με σκοπό να ανακαλύψει τους πραγματικούς τους στόχους σχετικά με μια ληστεία διαμαντιών που φημολογείται ότι θα επιτελεστεί σύντομα σε Ευρωπαϊκό έδαφος. Εμπνευσμένο από τη μεγάλη ληστεία στην Αμβέρσα με λεία πάνω από 100.000.000$, η ταινία είναι φορτωμένες από σκηνές δράσης που προσπαθούν να υπερκαλύψουν την πραγματική ληστεία που δεν είναι άλλη από τα κλισέ του είδους. Οι χαρακτήρες, αρχετυπικοί και μονοδιάστατοι εξυπηρετούν αποκλειστικά τη ροή του μοντάζ και τη ρουτίνα που θε να αγαλλιάσει τις ψυχές των θεατών του είδους. Βλέπετε, ακόμα και ο τίτλος σε κοροϊδεύει καθώς η «ληστεία του αιώνα» επαναλαμβάνεται εντός δεκαετίας, αφαιρώντας της τα «γαλόνια» του τίτλου. Ας της χαρίσουμε ότι η σκηνή που μεταβαίνουν από το ένα κτήριο στο άλλο με πατενταρισμένους γάντζους, προκαλεί αίσθημα δυσφορίας σε όσους έχουν ακροφοβία.

Ο Πάντινγκτον στο Περού

Ο περιπετειώδης αρκούδος Πάντινγκτον θα ταξιδέψει μέχρι το μακρυνό Περού για να βρει την συνταξιοδοτημένη θεία του και παράλληλα θα ψάξει ένα χαμένο θησαυρό στα βάθη του Αμαζονίου. Μια ακόμα αξιοπρεπής εμψύχωση του λούτρινου Πάντινγκτον, κατώτερη της προηγούμενης -που προσωπικά ήταν και η αγαπημένη μου- αλλά αυτοσυντηρούμενη από την υπόθεση, τους χαρακτήρες και τη μυθολογία.

Μην Πετάξεις Τίποτα

Η νεαρή πρωταγωνίστρια στο «Μην Πετάξεις Τίποτα» μεγαλώνει σε ένα σπιτικό που η αγάπη κρύβεται στα μικρά ξεχασμένα πράγματα που ανασύρει η μητέρας της από τα σκουπίδια. Όταν για λόγους που αποσιωπούμε θα βρεθεί στο σπίτι συγγενή της, θα επαναξιολογήσει, με όρους ανακύκλωσης, την ανιδιοτελή (οικογενειακή και κοινωνική) προσφορά, τη σημασία των κρυμμένων θησαυρών στο βάθος της σακούλας και της ψυχολογικής «μεταποίησης» στο πέρασμα της απότομης ενηλικίωσης.

Νίκος Καβουκίδης: Η Δύναμη της Εικόνας

Ντοκιμαντέρ για τη ζωή και το έργο του Νίκου Καβουκίδη, με την προσωπικότητα του να ξεδιπλώνεται μέσα από τις δουλειές του αλλά και αφηγήσεις. Παράλληλα, αφού και ο ίδιος είναι ένα σημαντικό κομμάτι στο συνεχώς μεταβαλλόμενο παζλ του ελληνικού κινηματογράφου, παρατηρούμε και την ιστορία του ταλαιπωρημένου αχαρτογράφητου υβρίδιού ειδών που έχει ο ντόπιος «σινεμάς» μας.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος