Αντιδράσεις προκάλεσε η διαφήμιση γνωστής ενυδατικής κρέμας με πρωταγωνίστρια την 69χρονη, βραβευμένη με Όσκαρ, Βρετανή ηθοποιό Helen Mirren.
Έπειτα από παράπονα καταναλωτή ότι, το σποτ είχε υποστεί ψηφιακή επεξεργασία, προκειμένου η Mirren να φαίνεται νεότερη μετά από τη χρήση του προϊόντος, η αρμόδια Αρχή για την τήρηση των κανόνων σχετικά με την παραγωγή διαφημίσεων (ASA) διεξήγαγε έρευνα σχετικά με το αν και κατά πόσο η συγκεκριμένη διαφήμιση είναι παραπλανητική για το κοινό.
Δεδομένου ότι η καταγγελία αφορούσε περισσότερο στην απαλοιφή ρυτίδων γύρω από το στόμα της ηθοποιού, η εταιρία προσκόμισε στην αρμόδια Αρχή πρόσφατες φωτογραφίες από δημόσιες εμφανίσεις της, από τις οποίες έγινε σαφές ότι η εικόνα της ίδιας στη διαφήμιση δεν ήταν διαφορετική από τη συνηθισμένη και κατ’ επέκταση, τόσο το διαφημιστικό βίντεο, όσο κι η αφίσα δεν είχαν υποστεί καμία επεξεργασία σε σχέση με την αλλοίωση του προσώπου της Mirren.
Ολοκληρώνοντας την έρευνα, η ASA Κατέληξε στο συμπέρασμα ότι, οι εν λόγω διαφημίσεις μπορεί να είχαν υποστεί κάποια επεξεργασία, στο βαθμό που αυτή ορίζεται από στο πλαίσιο μιας επαγγελματικής φωτογράφισης, ωστόσο το αποτέλεσμα δεν είχε σκοπό να αποπροσανατολίσει τους καταναλωτές.
Πηγή: The Guardian
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος