Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα προχωρούν τα έργα αναβάθμισης της σιδηροδρομικής υποδομής στη Θεσσαλία, τα οποία ξεκίνησαν τον Απρίλιο 2025, σε συνέχεια των καταστροφών που προκάλεσε η κακοκαιρία Daniel, σύμφωνα με τον ΟΣΕ – Σιδηρόδρομοι Ελλάδος, Διαχειριστή της Σιδηροδρομικής Υποδομής της χώρας. Τα έργα, όπως ανακοίνωσε ο ΟΣΕ, βρίσκονται πλέον στην πιο κρίσιμη φάση τους και αναμένεται να ολοκληρωθούν το καλοκαίρι του 2026.
«Πρόκειται για μια στρατηγική επένδυση που θωρακίζει το σιδηροδρομικό δίκτυο απέναντι σε ακραία καιρικά φαινόμενα και ενισχύει την ανθεκτικότητά του στην κλιματική κρίση» επισημαίνεται. Τα έργα περιλαμβάνουν ενισχυμένες κατασκευές, σύγχρονα συστήματα Σηματοδότησης, ETCS L1, Τηλεδιοίκησης και Ηλεκτροκίνησης, καθώς και κρίσιμες παρεμβάσεις που αυξάνουν τη χωρητικότητα στον βασικό άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη.
Το έργο, συνολικού προϋπολογισμού 450 εκατ. ευρώ, χρηματοδοτείται από εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους και περιλαμβάνει τις αποκαταστάσεις στη διπλή γραμμή Δομοκός – Κραννώνας και στα τμήματα Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα και Λάρισα – Βόλος.
Για την υλοποίηση των εργασιών απαιτείται η προσωρινή διακοπή της κυκλοφορίας σε τμήματα της γραμμής κατά τη διάρκεια της ημέρας, γεγονός που συνεπάγεται μείωση δρομολογίων.
Ο ΟΣΕ – Σιδηρόδρομοι Ελλάδος συνεργάζεται στενά με τη Hellenic Train για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, καθώς και με τους σιδηροδρομικούς παρόχους εμπορευματικών μεταφορών για τον καλύτερο δυνατό προγραμματισμό και την ελαχιστοποίηση των επιπτώσεων.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος