Στο πλαίσιο της διευκόλυνσης των ασφαλισμένων που πρέπει να επισκεφθούν διά ζώσης την Τοπική Διεύθυνση του e-ΕΦΚΑ, για να ρυθμίσουν το ζήτημα της ασφαλιστικής τους ικανότητας, ο φορέας επισημαίνει ότι η εξυπηρέτηση των πολιτών στην περίπτωση αυτή γίνεται χωρίς ραντεβού.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, οι πολίτες θα εξυπηρετούνται από όλες τις Τοπικές Διευθύνσεις – ανεξάρτητα από το πού ανήκουν – για την ενημέρωση των στοιχείων τους στο Μητρώο.
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος