Στροφή των καταναλωτών στις ηλεκτρονικές αγορές έφερε ο κορονοϊός

Στροφή των καταναλωτών στις ηλεκτρονικές αγορές ακόμη και στα σούπερ μάρκετ έφερε ο κορονοιός. Σύμφωνα με έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου καταναλωτικών αγαθών, ένας στους τέσσερις Έλληνες έχει στραφεί φέτος, λόγω της πανδημίας στην αγορά προϊόντων, μέσω διαδικτύου, όταν το ποσοστό των καταναλωτών που ψώνιζε ηλεκτρονικά το 2019 ήταν μόλις 2%.
Οι υπάλληλοι των σούπερ μάρκετ καταγράφουν την παραγγελία των πελατών τηλεφωνικά. Την εντάσσουν στο ηλεκτρονικό σύστημα του καταστήματος και αμέσως τα προϊόντα ετοιμάζονται για να παραδοθούν κατ’ οίκον.
Τα ψώνια συσκευάζονται και ο διανομέας τα μεταφέρει μέσα σε λίγα λεπτά στο σπίτι του πελάτη.

Είναι χαρακτηριστικό, άλλωστε, ότι τα έσοδα από τις ηλεκτρονικές αγορές το 2020 υπερδιπλασιάστηκαν σε σχέση με το 2019.

Τέσσερις στους δέκα καταναλωτές θεωρούν ότι το βασικό πλεονέκτημα των ηλεκτρονικών αγορών, είναι η ασφάλεια από τον κορονοιό. Το ποσοστό εκτινάσσεται στο 70%, όταν οι αγορές αφορούν ψώνια από το σούπερ μάρκετ. Άλλοι λόγοι είναι η ευκολία και η ταχύτητα παράδοσης των προϊόντων.

Η δωρεάν αποστολή αλλά και η ποιότητα των προϊόντων είναι οι συντελεστές, βάσει των οποίων επιλεγούν οι καταναλωτές τα καταστήματα από τα οποία ψωνίζουν.

ΠΗΓΗ: ΕΡΤ3, ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΗΛΙΑΝΑ ΣΚΟΥΛΗ

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος