Αλλαγές στην καταναλωτική συμπεριφορά έχει επιφέρει η αύξηση των τιμών των προϊόντων στα σούπερ μάρκετ με τα νοικοκυριά να αναζητούν φθηνότερα είδη και να αναβάλλουν δαπανηρές αγορές.
Όπως είπε στην Γωγώ Κατσέλη ο καθηγητής του τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Γιώργος Μπάλτας οι τιμές θα αποκλιμακωθούν μόνο αν μειωθούν οι τιμές του ενεργειακού κόστους για τις επιχειρήσεις.
Δείτε περισσότερα στο ertflix.gr | Ακούστε περισσότερα στο ertecho.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος