Γιάννης Πηλίδης: Το 10% είναι ένα πολύ καλό ποσοστό έκπτωσης – τριπλασίασα το τζίρο μου

Array

«Πολύ καλό το market pass, τριπλασίασα το τζίρο μου» δήλωσε στην ΕΡΤ ο Πρόεδρος των μικρών και μεσαίων σούπερ μάρκετ Γιάννης Πηλίδης.

Αναφορικά για το marketpass που θα ενισχύει τα νοικοκυριά με ύψος 10% δήλωσε: «Οποιοδήποτε μέτρο δίνει χρήματα στους καταναλωτές μας και τους ελαφρύνει βοηθάει και εμάς ότι θα κάνουν πιο άνετα τα ψώνια τους και θα μας βοηθήσουν στο τζίρο. Προφανώς ήμαστε θετικοί απέναντι σε αυτό το μέτρο. Το 10% στο Σούπερ Μάρκετ είναι ένα πολύ υψηλό ποσοστό έκπτωσης. Πριν 2 χρόνια στην επιχείριση μου που έκανα 10% είχα κοσμοσυρροή. Είχα κάνει τριπλάσιο τζίρο. Είναι ένα πάρα πολύ μεγάλο ποσοστό το οποίο σχεδιάζομενο με το «καλάθι του νοικοκυριού» δημιουργεί επιπλέον προσιτές τιμές κυρίως σε ανθρώπους που είναι ευάλωτοι».

Ερωτηθείς για το πόσο αποτελεσματικό θεωρεί ο ίδιος το ”καλάθι του νοικοκυριού” σημείωσε: «Το ”καλάθι του νοικοκυριού” δούλεψε αν πάρουμε υπόψιν μας ποια ήταν η σκοπιμότητα του. Αν θεωρήσουμε ότι η σκοπιμότητα του ήταν η καταπολέμηση του πληθωρισμού, δεν θεωρώ ότι καταπολέμισε τον πληθωρισμό. Αν πούμε όμως ότι η σκοπιμότητα του ήταν να βοηθήσουμε πολύ ευάλωτους πολίτες μας να πάρουν τα προς το ζην εκεί βοήθησε. Οι καταναλωτές έκαναν τον ίδιο τζίρο με ακριβότερες τιμές άρα αυτό σημαίνει ότι αγόραζαν λιγότερα τεμάχια. Η κατάσταση συνεχίζει να είναι δύσκολη. Ο κόσμος δυσκολεύετε και είναι πολύ προσεκτικός. Συγκρίνοντας την κατανάλωση των προιόντων του καλαθιού βλέπω ότι το καλάθι είχε επιτυχία».

Για τις τιμές του καλαθιού και τις γενικότερες προσφορές ανέφερε: «Στο καλάθι είναι σταθερές οι τιμές για μια εβδομάδα και δεν αλλάζουν. Για τις γενικότερες προσφορές και το κατέβασμα των τιμών δεν το ελέγχουν οι ιδιοκτήτες των σούπερ μάρκετ από το ποσοστό το δικό τους. Το δίνουν οι εταιρίες. Έρχεται ο προμηθευτής και σου λέει κάποιο συγκεκριμένο διάστημα δίνει επιπλέον έκπτωση στο συγκεκριμένο προϊόν. Αν ένα προϊόν το αποσύρει ο προμηθευτής, το αποσύρει και το σούπερ μάρκετ. Η μεγάλη κερδοφορία είναι στις εταιρίες που παράγουν τα προιόντα. Η κερδοφορία των σουπερ μάρκετ είναι 2,5-3%».

Κλείνοντας ανέφερε: «Μετά τον Σεπτέμβριο η κατανάλωση ήταν πολύ πεσμένη. Ο κόσμος μετά το καλοκαίρι πιέστηκε πάρα πολύ. Υπάρχει μια καλύτερη τάση για τα Χριστούγεννα και κυρίως τις τελευταίες μέρες».

Πηγή: ΕΡΤ 

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος