Το Netflix εκτιμά ότι το «Squid Game» θα του αποφέρει σχεδόν 900 εκατομμύρια δολάρια

Περισσότεροι από 130 εκατομμύρια θεατές έχουν παρακολουθήσει ήδη τη σειρά - φαινόμενο από τη Νότια Κορέα

Σε 42 φορές το κόστος παραγωγής της αποτιμάται η αξία της πιο δημοφιλούς σειράς στην ιστορία του Netflix, η οποία συνεχίζει να σπάει κάθε ρεκόρ…

Το Squid Game εκτιμάται ότι θα αποφέρει περίπου 900 εκατομμύρια δολάρια σε αξία για την εταιρεία. Αυτός ο αριθμός δεν αναφέρεται στις πωλήσεις – η εταιρεία δεν πωλεί συγκεκριμένες εκπομπές – αλλά αντικατοπτρίζει τον μοναδικό τρόπο με τον οποίο το Netflix καθορίζει τη συμβολή μιας εκπομπής με βάση τον αριθμό των συνδρομητών που την έχουν παρακολουθήσει.

Ο αριθμός από μόνος του θα ήταν εντυπωσιακός, αλλά αυτό που το κάνει πραγματικά απίστευτο είναι το γεγονός ότι η δημιουργία της σειράς κόστισε μόνο 21,4 εκατομμύρια δολάρια. Υπολογίζεται ότι η παραγωγή του Squid Game στις ΗΠΑ, όπου τα κορυφαία ταλέντα απαιτούν αντίστοιχα υψηλές αμοιβές και τα στούντιο λειτουργούν σύμφωνα με τους κανονισμούς παραγωγής των σωματείων, πιθανότατα θα κόστιζε 5 έως 10 φορές περισσότερο.

Τα στοιχεία αυτά έγιναν γνωστά όταν το Bloomberg δημοσίευσε σε σχετικό ρεπορτάζ του εμπιστευτικά δεδομένα από εσωτερικά έγγραφα του Netflix, κάτι που όπως ήταν φυσικό δεν χαροποίησε ιδιαίτερα την εταιρεία.

«Το Netflix δεν συζητά αυτές τις μετρήσεις εκτός της εταιρείας και λαμβάνει σημαντικά μέτρα για να προστατεύσει αυτά τα στοιχεία από το να βγουν στη δημοσιότητα», δήλωσε ο δικηγόρος της πλατφόρμας σε επιστολή του προς τον δημοσιογραφικό οργανισμό.

Περίπου 132 εκατομμύρια θεατές έχουν παρακολουθήσει ήδη τη σειρά 

Σύμφωνα με το Bloomberg, περίπου 132 εκατομμύρια άνθρωποι έχουν παρακολουθήσει τουλάχιστον δύο λεπτά του Squid Game τις πρώτες 23 ημέρες από την κυκλοφορία της.

Πριν από λίγες ημέρες η εταιρεία είχε ανακοινώσει ότι οι θεατές είχαν φτάσει τους 111 εκατομμύρια, καθιστώντας τη σειρά την πιο δημοφιλή στην ιστορία της πλατφόρμας.

Το Netflix εκτιμά ότι το 89% των θεατών που άρχισαν να παρακολουθούν το Squid Game έχουν παρακολουθήσει τουλάχιστον 75 λεπτά. Αυτό μεταφράζεται σε περισσότερα από ένα επεισόδια.

Όσο για το πόσοι άνθρωποι ολοκλήρωσαν τη σειρά στις 23 ημέρες από την πρεμιέρα της, όπως αναφέρει το Bloomberg το ποσοστό ανέρχεται στο 66% των θεατών, ή 87 εκατομμύρια άτομα.

Συνολικά, υπολογίζεται πως οι θεατές έχουν ξοδέψει πάνω από 1,4 δισεκατομμύρια ώρες παρακολουθώντας το Squid Game.

Πηγή: Bloomberg

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr

Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του παραπάνω άρθρου ή μέρους του μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr με ενεργό σύνδεσμο στην εν λόγω καταχώρηση.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ