CNN – Διευθύνων Σύμβουλος: Λιγότερα μηνύματα «Έκτακτη είδηση» στο εξής – Να χρησιμοποιούνται όταν κάτι πραγματικά μεγάλο συμβαίνει

Νέες κατευθυντήριες γραμμές κλήθηκε να δώσει ο επικεφαλής ενημέρωσης του CNN, Σαμ Φέιστ, καθ’ υπόδειξη του νέου διευθύνοντος συμβούλου (CEO) του ομίλου, Κρις Λιχτ, σχετικές με τη συχνότητα χρήσης του μηνύματος «έκτακτη είδηση», κατά την παραγωγή και παρουσίαση ειδήσεων.

Ειδικότερα, σε εταιρικό υπόμνημα που εστάλη στους εργαζόμενους από τον νέο (σ.σ.: μετρά ένα μήνα από την ανάληψη των καθηκόντων του) διευθύνοντα σύμβουλο, ζητείται από τους δημοσιογράφους και τους παραγωγούς να μειώσουν σημαντικά τη χρήση του μηνύματος «έκτακτη είδηση».

Ο ίδιος έκανε λόγο για σχετικά παράπονα «εντός κι εκτός του ομίλου» πως το νόημά του “Breaking News” «έχει χαθεί για το κοινό», κάτι με το οποίο, όπως σημείωσε, συμφωνεί.

«Είμαστε ανοιχτοί σε σχόλια, αλλά πρόκειται για ένα εξαιρετικό σημείο εκκίνησης ώστε να προσπαθήσουμε να κάνουμε το “Breaking News” να σημαίνει (ξανά) ότι κάτι πραγματικά ΜΕΓΑΛΟ συμβαίνει» λέει μεταξύ άλλων.

Κατά τα λοιπά, το υπόμνημα επισημαίνει τις προτεραιότητες του νέου CEO, ενώ περιλαμβάνει και επαινετικά λόγια για τους συνεργάτες και τα στελέχη του ομίλου.

Ολόκληρο το σχετικό απόσπασμα από το υπόμνημα του νέου διευθύνοντος συμβούλου (CEO) του CNN, Κρις Λιχτ, προς τους συνεργάτες:

«(…) Κάτι που έχω ακούσει από ανθρώπους τόσο εντός όσο και εκτός της εταιρείας είναι τα παράπονα ότι χρησιμοποιούμε υπερβολικά το “Breaking News” – «Έκτακτη Είδηση». Συμφωνώ.

Έχει γίνει τόσο δεδομένο σε κάθε κανάλι και δίκτυο που η απήχησή του έχει χαθεί στο κοινό. Από σήμερα, το CNN έχει νέες κατευθυντήριες γραμμές για τα “Breaking News”, στο ύφος μας. Ένα ιδιαίτερο ευχαριστώ στον Sam Feist, ο οποίος ηγήθηκε της ομάδας που συνέταξε τις κατευθυντήριες αυτές γραμμές.

Σίγουρα θα χρειαστούν τροποποιήσεις, κι άρα είμαστε ανοιχτοί σε σχόλια, αλλά πρόκειται για ένα εξαιρετικό σημείο εκκίνησης ώστε να προσπαθήσουμε να κάνουμε το “Breaking News” να σημαίνει (ξανά) ότι κάτι πραγματικά ΜΕΓΑΛΟ συμβαίνει.

Είμαστε αληθινοί, επικεντρωμένοι στην ενημέρωση, κι όχι στην ανησυχία των θεατών μας. Έχετε ήδη παρατηρήσει ότι εμφανίζεται πολύ λιγότερο πλέον το μπάνερ “Breaking News” σε όλο το πρόγραμμα μας. Το «χρώμα» της φωνής μας πρέπει, επίσης, κι αυτό να το αντικατοπτρίζει.

Όπως έχω πει, πρέπει να είμαστε ζωτικοί, σχετικοί και σεβαστοί – και το πώς εμφανιζόμαστε στο κοινό μας, σε κάθε ρεπορτάζ, σε κάθε μέρος της χώρας και σε όλο τον κόσμο, έχει σημασία (…)».

Πηγή: ertnews.gr

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος