Cablebus: Το τελεφερίκ που άλλαξε τη ζωή των κατοίκων στην Πόλη του Μεξικού

Την άνοιξη του 2021, η Πόλη του Μεξικού εγκαινίασε την πρώτη από τις πολλές γραμμές ενός νέου τελεφερίκ (Cablebus), με σκοπό να εξυπηρετήσει τα φτωχότερα προάστια της πόλης των 9 εκατομμυρίων κατοίκων. Σχεδόν έναν χρόνο αργότερα, το τελεφερίκ μεταφέρει 90.000 επιβάτες κάθε μέρα και έχει αλλάξει τη ζωή πολλών ανθρώπων.

Το τελεφερίκ συνδέει τα δύο άκρα του Iztapalapa, ενός από τους πιο επικίνδυνους δήμους της πόλης. Η γραμμή του έχει μήκος σχεδόν 11 χιλιόμετρα και είναι ένας ταχύτερος και πιο ασφαλής τρόπος μετακίνησης.

«Συνήθιζα να παίρνω το λεωφορείο που δεν ήταν και τόσο ασφαλές. Τώρα έχω και  ασφάλεια και άνεση. Επίσης, κερδίζω 30 με 40 λεπτά αφού είναι πιο γρήγορο από το λεωφορείο», λέει η δασκάλα Ana Maria Coelho.

Το τελεφερίκ αποτελεί μέρος ενός σχεδίου για την ανάπλαση της περιοχής. Οι περιπολίες της αστυνομίας έχουν τετραπλασιαστεί και ο αριθμός των καμερών ασφαλείας έχει τριπλασιαστεί. Έχουν ζωγραφιστεί 7.000 τοιχογραφίες για να καλλωπιστεί η περιοχή και έχουν κατασκευαστεί 12 υπερσύγχρονα αθλητικά κέντρα και κέντρα αναψυχής.

Οι ληστείες και οι επιθέσεις κατά των γυναικών μειώθηκαν κατά το ήμισυ μέσα σε 3 χρόνια.

«Πριν έλεγαν ότι η Iztapalapa ήταν η μάντρα της πόλης, επειδή ό,τι δεν ήθελε η πόλη κατέληγε εκεί. Όχι πια, η πόλη αλλάζει», λέει ο Angel Sanchez, διευθυντής σχεδιασμού του γραφείου του δημάρχου.

Σχεδόν 1.500 νέες επιχειρήσεις έχουν ανοίξει από τότε που άρχισε να λειτουργεί το τελεφερίκ. Παρόλα αυτά, η Ιζταπαλάπα παραμένει μια επικίνδυνη συνοικία, αλλά δεν συγκαταλέγεται πλέον στις δέκα πιο βίαιες της χώρας.

ΠΗΓΗ: DW

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος