Σε ρυθμό διαστημικών ταχυτήτων αναπτύσσεται πλέον η Τεχνητή Νοημοσύνη. Ας ελπίσουμε να μην αφανίσει με τον ίδιο ρυθμό και τη… φυσική!
Η OpenAI παρουσιάζει την πρώτη της μεγάλη καμπάνια για το ChatGPT, αναδεικνύοντας την τεχνητή νοημοσύνη ως έναν πολύτιμο σύντροφο στην καθημερινότητα.
Τρία κινηματογραφικά mini-films δείχνουν πώς απλά prompts (προτροπές /εντολές) μπορούν να μετατραπούν σε καθηλωτικές ιστορίες — από την κουζίνα και τα ταξίδια, μέχρι τον αθλητισμό. Η καμπάνια, με παρουσία σε ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο και Ευρώπη, πλαισιώνεται από γιγαντοαφίσες και δυναμική προβολή στα κοινωνικά δίκτυα.
Με στόχο την «ανθρωποποίηση» της τεχνολογίας, η OpenAI επιχειρεί να φέρει το κοινό πιο κοντά στο πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να ενισχύσει δημιουργικότητα, παραγωγικότητα και καθημερινή ζωή.
Το ChatGPT κατέχει σήμερα το 83% της αγοράς στις πλατφόρμες chatbot– και η νέα αυτή στρατηγική έρχεται να επιβεβαιώσει την ηγετική του θέση.
Η Τεχνητή Νοημοσύνη δεν είναι πλέον ένα μελλοντικό όραμα. Είναι εδώ, και μεταμορφώνει τον τρόπο που δουλεύουμε, δημιουργούμε και ζούμε.
Γιατί, όμως, τόση διαφήμιση;
Η έντονη διαφημιστική καμπάνια της OpenAI δεν στοχεύει μόνο στην αύξηση πελατών. Είναι στρατηγική κίνηση με πολλαπλά επίπεδα.
-Περισσότεροι χρήστες και έσοδα:
Με τέτοιες καμπάνιες η OpenAI επιχειρεί να επεκτείνει ακόμη περισσότερο τη βάση χρηστών της και να ενισχύσει τη συνδρομητική υπηρεσία (ChatGPT Plus, Enterprise κλπ).
Διαμόρφωση εικόνας και «ανθρωποποίηση» της Τεχνητής Νοημοσύνης:
- Η τεχνητή νοημοσύνη συχνά προκαλεί φόβο ή καχυποψία. Με κινηματογραφικά mini-films που τη δείχνουν ως «σύντροφο» στις στιγμές της καθημερινότητας, η OpenAI προσπαθεί να αλλάξει το αφήγημα από το “επικίνδυνη τεχνολογία” στο “χρήσιμος φίλος” ή “συνεργάτης”.
- Εδραίωση ηγετικής θέσης στην αγορά:
Η καμπάνια δεν είναι μόνο για νέους χρήστες, αλλά και για να ενισχύσει το brand έναντι ανταγωνιστών (Google, Anthropic, Meta). Έτσι δημιουργεί την αίσθηση ότι το ChatGPT είναι το “default” εργαλείο επικοινωνίας με Τεχνητή Νοημοσύνη. - Επιρροή στη σκέψη και στην κουλτούρα:
Μέσα από την καλλιτεχνική προσέγγιση, επιχειρείται και κάτι βαθύτερο: να τοποθετηθεί η Τεχνητή Νοημοσύνη ως «φυσικό κομμάτι» της ζωής, ώστε να εξοικειωθεί το κοινό με την ιδέα ότι είναι φυσιολογικό (και επιθυμητό) να συμβιώνουμε με την τεχνολογία.
Μ’ αυτόν τον τρόπο, δεν προωθείται μόνο ένα προϊόν, αλλά και μια «νέα κουλτούρα» γύρω από την αποδοχή της Τεχνητής Νοημοσύνης στην κοινωνία.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος