ΕΡΤ Χανίων – Ρέθυμνο: Κενά ντροπής στην Β/θμια Εκπαίδευσης

Υπό κατάληψη παραμένουν στο Ρέθυμνο το 2ο ΕΠΑΛ και το Λύκειο Περάματος Μυλοποτάμου, με τα κενά στη Β/θμια Εκπαίδευση σε επίπεδο νομού, να συνιστούν εμπόδιο για την εκπαιδευτική καθημερινότητα.

Μιλώντας στην πρωϊνή εκπομπή της ΕΡΤ Χανίων, ο Προϊστάμενος της Δ/θμιας Εκπ/σης κ. Ταξάκης, δήλωσε ότι από τα 179 συνολικά κενά, έγιναν τοποθετήσεις μόλις 15 αναπληρωτών εκπαιδευτικών. Στο 2ο ΕΠΑΛ, δεν υπάρχουν φυσικοί και μαθηματικοί, ενώ δεν υπάρχει μία αίθουσα και τα παιδιά κάνουν μάθημα σε βιβλιοθήκη. Το γυμνάσιο – Λύκειο Ατσιποπούλου έχει 17 αίθουσες, αλλά έχει «παγώσει» τους τελευταίους τρεις μήνες. Στο Λύκειο Περάματος Μυλοποτάμου δε λειτουργεί το Τμήμα Γεωπονίας με αποτέλεσμα οι μαθητές να κινδυνεύουν να απωλέσουν την ισότιμη συμμετοχή τους στις Πανελλαδικές εξετάσεις. 81 είναι τα κενά στη Γενική Παιδεία. Τεράστιες ωστόσο είναι και οι ελλείψεις στο Ειδικό Σχολείο, αφού από τις 21 θέσεις, καλύπτονται μόνο οι 5, συμπεριλαμβανομένων της διευθύντριας και της υποδιευθύντριας. Η εικόνα επιδεινώνεται σε ότι αφορά την παράλληλη στήριξη, αφού απουσιάζουν και οι 35 καθηγητές για τα ισάριθμα παιδάκια. Μηδέν (!) είναι οι καθηγητές που υπηρετούν στα Τμήματα Ένταξης, ενώ αναμένεται οι διορισμός 20 εκπαιδευτικών. Τέλος, το Μουσικό Σχολείο λειτουργεί χωρίς μουσικούς εκπαιδευτικούς, με 18 ελλείψεις. Η εκπαίδευση πρέπει να λειτουργεί σε αξιοπρεπή επίπεδα, ανέφερε ο κ. Ταξάκης, ο οποίος υπενθύμισε ότι εδώ και οκτώ χρόνια, δεν υπάρχει ούτε ένας διορισμός. Εάν συνεχίσει αυτή η κατάσταση, το εκπαιδευτικό σύστημα απειλείται με άμεση κατάρρευση, δήλωσε ο έμπειρος εκπαιδευτικός.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος