Βρετανία: Ένας 11χρονος μαθητής ξεπέρασε τον Στίβεν Χόκινγκ στο τεστ IQ της Mensa

Array

Ο 11χρονος Yusuf Shah από το Λιντς στη Βρετανία πέτυχε την υψηλότερη βαθμολογία στο IQ τεστ της Mensa, ξεπερνώντας τον Στίβεν Χόκινγκ και τον Άλμπερτ Αϊνστάιν. Ο Yusuf συγκέντρωσε 162 βαθμούς στο τεστ, δηλαδή περισσότερο από τον Χόκινγκ, ο οποίος λέγεται ότι είχε συγκεντρώσει 160 βαθμούς.

Η χαρά της οικογένειάς του ήταν απερίγραπτη.

«Ήμουν τόσο περήφανη. Είναι ο πρώτος στην οικογένεια που κάνει το τεστ Mensa. Στην πραγματικότητα ανησυχούσα κι εγώ λίγο – πάντα πήγαινε σε μια αίθουσα γεμάτη παιδιά για να δώσει εξετάσεις», δήλωσε η Sana, η μητέρα του Yusuf, σε συνέντευξή της στην εφημερίδα Yorkshire Evening Post.

«Νιώθω ξεχωριστά που έχω ένα πιστοποιητικό για μένα. Επίσης, δεν περίμενα ποτέ ότι θα γινόμουν είδηση», δήλωσε ο Yusuf στη βρετανική εφημερίδα.

«Είναι μια δύσκολη δοκιμασία να προετοιμαστείς», είπε ο πατέρας του μαθητή. «Απλώς κάναμε αυτό που κάναμε ήδη – τίποτα συγκεκριμένο για το τεστ IQ».

Βρετανία: Ένας 11χρονος μαθητής ξεπέρασε τον Στίβεν Χόκινγκ στο τεστ IQ της Mensa
(Jonathan Gawthorpe, Yorkshire Evening Post)

Ο Yusuf ενδιαφέρεται πολύ για τη γεωγραφία και τις σημαίες, αλλά τα μαθηματικά είναι το πραγματικό του πάθος. Στον ελεύθερο χρόνο του, λύνει sudoku και τον κύβο του Ρούμπικ, κάτι που κάνει με μεγάλη ευκολία. Το μεγάλο του όνειρο είναι να σπουδάσει μαθηματικά στο Κέιμπριτζ ή την Οξφόρδη, αλλά στο μεταξύ προετοιμάζεται για τις εισαγωγικές εξετάσεις στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Ο Yusuf είναι σίγουρα παράδειγμα προς μίμηση. Ο οκτάχρονος αδελφός του Khalid, ελπίζει να κάνει και εκείνος το τεστ της Mensa όταν μεγαλώσει.

ΠΗΓΗ: Interesting Engineering 

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος